Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xSlvna schreef:pinkie87 schreef:nou ik probeer het wel maar lukt me nooit zo denk dat ik he maar weer ga proberen.
Maar wat ik hier lees 40graden douche!! is echt slecht voor je.
Vaak is het ook zo dat je juist als je warm douchte dat je lichaam juist lui wordt waar door je het sneller koud krijgt.
Dat klopt, ik val dan ook bijna in slaap onder de douche, droog me af, spring in mijn waterbed waar de verwarming van aan staat en ben in 3 tellen aan het slapen.![]()
Op haren heeft het echt een goed effect, máár wel alleen de punten, als ik me niet vergis gaat je hoofdhuid niet zo goed reageren op KOUD water (wel op lauwwarm water), dus net als cremespoeling enkel het deel wat je in een staart kan doen nog eens koud afspoelen.

verootjoo schreef:saskiakefie schreef:Grappig dat mensen denken dat ze niet warm worden als je koud af doucht. Want je lichaam gaat namelijk gelijk werken om jezelf weer warm te maken en zodra ik uit de koude douche stap zonder dat ik me nog heb afgedroogd voel ik me gelijk weer warm worden, dus misschien toch eens het proberen waard?![]()
Trouwens, als ik het alleen voor m'n haar zou doen zou ik het er niet voor over hebben
Ik heb het altijd koud onder de douche in de winter, hoe heet ik ook douche en hoe warm de verwarming ook staat. Ik weet zeker dat als ik dit ga doen ik nooit meer warm wordt![]()
Ik zou er denk ik alleen chagrijnig van worden
.
.
.
.