minikatje schreef:gefeliciteerd met je bevalling.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Met ontsluiting zal een tampon er ook wel makkelijk zat uit komen vermoed ik.. Alleen jammer dat dat niet op commando kan.
OsMo schreef:Pearlx schreef:Hahahaha ik wilde reageren op dit topic, maar werd toen even weggeroepen en mijn vriend is uit nieuwsgierigheid gaan lezen. Nou de walgreacties te bij hem naar boven komen!!
Mannen zijn allergisch voor menstruatie verhalen![]()
TS gelukkig ben je hem kwijt
femo schreef:Raponsje schreef:Zodra hij helemaal vol zit dan zakt hij vanzelf naar beneden en kun je hem er heel gemakkelijk "uitpersen".
Als echte noodoplossing kun je hem er anaal "uitwippen" maar gewoon even geduld hebben dan lukt het vanzelf.
haha WTF? anaal eruitwippen?
Raponsje schreef:femo schreef:
haha WTF? anaal eruitwippen?
Ja.
Een vrouw kan een voorwerp dat vast zit in de vagina er uit wippen door het er anaal uit te duwen.
Andersom lukt het ook. Een vrouw met last van constipatie kan met een vinger in de vagina de ontlasting er dan uitduwen.
Tieneke schreef:Raponsje schreef:Ja.
Een vrouw kan een voorwerp dat vast zit in de vagina er uit wippen door het er anaal uit te duwen.
Andersom lukt het ook. Een vrouw met last van constipatie kan met een vinger in de vagina de ontlasting er dan uitduwen.
Misschien moet je daar een youtubetutorial van maken
Tieneke schreef:Raponsje schreef:Ja.
Misschien moet je daar een youtubetutorial van maken