Wendy schreef:Klopt, maar jij beweert dat mensen hun gezonde verstand niet meer gebruiken, en dat aspartaam niet veilig is omdat je er geen oliebol van zou kunnen eten. Ik geef enkel aan dat als je het zo bekijkt, geen enkel voedingsmiddel veilig is.
Het enige wat ik aangeef is dat dit voor veel voedingsmiddelen geldt, en juist het gezonde verstand is daarom zo belangrijk. Té is altijd fout, waar het ook over gaat.
ik geef aan dat mensen dat als excuus gaan gebruiken om er een oliebol van te gaan eten. dat is iets heel anders
het is veilig, dat is het enige wat ze horen. Staat ook in de titel, aspartaam is veilig. klaar, punt uit. een normaal diner bij de pizzahut voor 1 persoon geeft al de dagelijkse portie aan zout en driekwart van vet. jij en ik komen daar misschien niet, maar de keten bestaat nog dus er zal heus wel iemand komen eten.
volgensmij zijn we het gewoon roerend met elkaar eens, alleen is mijn eerste opmerking verkeerd gevallen.
Wat ik aangeef is dat mensen bewust moeten omgaan met hun voedsel, gezond verstand zoals jij al zei.
Vanuit mijn werkveld weet ik helaas dat er wel gezond verstand is(heel veel zelfs) , maar het is meestal nog gloedjenieuw in de verpakking.
@Esparanza, je bent niet de enige
.