[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snollygoster

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:31

Oh no, dat zuigt :(
Een vriendin van me had de hare er zelf uit gesneden.. :')

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:31

Ik heb sinds april een Helix piercing, eigenlijk nooit echt problemen gehad met genezing (bijv. geen ontsteking of zo), maar heb nu vlak onder de piercing een verdikking.. Het is niet ontstoken, en het doet ook geen pijn.. Denk ook dat het nu onderhand wel genezen is, maar door deze verdikking gaat het staafje en dus de piercing scheef staan. Ik ben al terug gegaan naar de piercer, en die zei dat ik op de achterkant (die is plat) een stukje tape moest plakken, zodat hij recht stond en dat ik dat moest doen totdat het weg is. Ik ben er inmiddels mee gestopt, want ik zie geen verbetering. Ik vind het ook raar dat dit het recht zou kunnen trekken als je piercing al genezen is. Weet iemand hoe je dit op kan lossen?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:34

Ik denk dat ik hem er wel zelf uit kan krijgen. Alleen ik wil het gewoon nog niet hahaha. Ik ben zo gehecht aan m'n piercings.

Hmm, lastige situatie Danielle. Als ik jou was zou ik weer terug gaan naar je piercer.

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:35

Sassii schreef:
Ik denk dat ik hem er wel zelf uit kan krijgen. Alleen ik wil het gewoon nog niet hahaha. Ik ben zo gehecht aan m'n piercings.

Hmm, lastige situatie Danielle. Als ik jou was zou ik weer terug gaan naar je piercer.

Ben bang dat ik dan weer het zelfde verhaal krijg :')

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:36

En een andere shop? Misschien hebben die een antwoord, vind het ook een raar advies wat je kreeg...

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:40

Hij is eruit :'(
Hoe moet ik nu in godsnaam m'n wond onderhouden?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:42

Ik zou even de piercer bellen die hem heeft gezet, ik heb geen ervaring met micro dermals dus ik heb geen idee... Het lijkt ook niet helemaal 'goed' zeg maar, ziet er ontstoken uit op de foto die je net plaatste.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:47

Ik ben gister mijn helix verloren, en omdat er niemand was die me kon helpen om hem er in te doen is die na een paar uur al dicht gegroeid. ;( Best wel balen, maarja. Eerlijk gezegd vond ik de plaats niet super, dus dat weer en voordeel bij een nadeel. :+

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:13

Ik heb de shop even opgebeld. Die man zei dat ik me nergens druk over hoefde te maken en dat het vanavond al wel dicht zit. Hij zei dat al ik echt bang was voor ontstekingen ik er best een pleister op mocht plakken. Ik ga nu ff douchen en dan zal ik gelijk maar even mijn wondje goed schoonmaken.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:24

Hier ook een microdermal gehad, doe 't niet meer. Had 'm tussen m'n borsten zitten, wel vrij laag dat ie niet altijd opviel zeg maar maar op een gegeven moment ook gaan ontsteken en daarna nooit meer echt goed gekomen tot ik 'm een x onder de douche er zelf uit kon pakken. Hij was toen al zover uitgegroeid dat ik 'm d'r zo uit kon halen in z'n geheel.
Vond 'm ook niet handig, m'n ex moest altijd goed uitkijken in bed dat ie niet te enthousiast was, anders bleef hij hangen of ging er ruw overheen, not nice!
Vond 'm wel onwijs mooi maar ik zou 't niet meer doen..

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:30

Ik weet niet of het al ergens staat, ik wil al heel lang een navelpiercing ben 14 jaar maar tjaa.... je moeder overhalen Hoe???

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:36

Als je moeder het niet wilt zul je toch echt moeten wachten tot je ouder bent. Ik heb geluk met een tienermoeder waardoor ik, denk ik, sneller meer mag maar als je moeder het niet wilt kan het niet.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:48

Ik vind een navelpiercing op je 14e een beetje not done, komt bij mij meer marginaal over :')

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:49

Ik had hem op mijn twaalfde. :+

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:51

Ik blijf 't toch fout vinden :'). Natuurlijk wou ik op mijn twaalfde ook al heeeeeeel lang een piercing, maar ik ben toch blij dat mijn ouders mij tot mijn 17e hebben laten wacht :j

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:55

Pff vervelend MaartJ! Ja MD's zijn over het algemeen best onhandig en helaas blijven ze nooit echt lang zitten...

Snollygoster, ik had op mijn dertiende een helix, op mn viertende een navel en MD, en op m'n vijftiende tragus :+

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:55

Oh dat kan ik nu ook wel begrijpen hoor! :) Al ben ik toch wel blij dat ik hem toen al had. :o Iedereen ging ook nadat ik hem had ineens iedereen op school er ook een nemen (de meiden dan) en er gelijk mee zwemmen etc. Raar hè, dat die dan ontsteekt. :') :x

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:56

Sassii schreef:
Pff vervelend MaartJ! Ja MD's zijn over het algemeen best onhandig en helaas blijven ze nooit echt lang zitten...

Snollygoster, ik had op mijn dertiende een helix, op mn viertende een navel en MD, en op m'n vijftiende tragus :+

Op je veertiene een md? Was dat die ene die er nu uit is? Want dan vind ik het eerlijk gezegd niet heel erg raar...

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:08

Ja, dat is die er nu uit is. Ik heb hem 9 maand gehad.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:15

Sassii schreef:
Hij is eruit :'(
Hoe moet ik nu in godsnaam m'n wond onderhouden?

Ik heb er toen voor de nacht een pleister over gedaan, de volgende dag was ie al zo goed als dicht.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:38

Vanmiddag mijn helix wezen zetten, super blij nu.
Wel iets lang staafje aangezien mijn oor blijkbaar dun is, maar dat is toch geen probleem ivm zwelling :P

joyce_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 15:58

Gister heb ik een tongpiercing gezet en nu hangt er een wit sliertje onder aan het balletje...moet ik me nu zorgen maken of is dat normaal de eerste dagen? Me tong is verder niet dik en spoel na elke maaltijd me mond met mondwater zonder alcohol

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:01

Wit sliertje?

joyce_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:04

Ja het lijkt wat pus...maar het is beetje wit, geel en best kleverig. Ik heb net snel op internet gezocht en daar staat dat het gewoon wondvocht is.. nou dat hoop ik maar.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:07

Spoel je met mondwater? Dat adviseerde ze bij mij na het zetten. Werkt ontsmettend. Ik ha na 2/3 dagen al nergens meer last van.