Maureen95 schreef:@ Wilke93
Jeetje das wel moeilijk ja. Ga je nu ok therapie volgen?
Ik zou heel graag therapie willen volgen maar ik weet niet of je daarvoor moet betalen ofzo
Ik heb mijn therapie al afgesloten. Heb heel lang gewacht voordat ik haar ging bellen want ik durfde niet
Het was een super lieve vrouw met zelf ook paarden en konden ook erg lachen samen. Ga even na welke verzekering je hebt. Op de website staat altijd hoe veel er vergoed wordt

Komt goed
Ik moet ook precies zien wat er om me heen gebeurd en ze moeten geen onverwachte bewegingen maken, want ik schrik me dan een ongeluk. Ze moeten me ook steeds vertellen rustig te ademen en dan gaat het wel, maar het zal nooit makkelijk worden vrees ik.
Ik vind ze afschuwelijk, vooral die grote.. bweehh.. Flauwvallen doe ik niet, maar de rillingen lopen letterlijk over mijn lijf en ik kom echt NIET dichter bij ze in de buurt dan een straal van 3 meter. Ook gewone vlinders vind ik ronduit eng. Vlindertuinen zijn voor mij echt een 'no-go area'. Zelfs spinnen vind ik minder erg dan motten. Maargoed, in Nederland valt er goed mee te leven
ze zitten geregeld in mn huis.