hoevaak sex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 16:30

VivaLaVida schreef:
Ach ik las laatst zelfs van iemand die het raar vond dat mensen zeggen hoeveel weken ze zwanger zijn, want dan kun je terug rekenen wanneer sex hadden gehad. En dat wil je toch niet weten...

:+
Maar snap de waarschuwing voor ts wel, na het lezen op haar berichten. Veel persoonlijke dingen idd.

hmm, niet helemaal correct.
(ik was het niet trouwens :+) er stond dat ze niet wou weten hoeveel dagen iemand precies zwanger is. Omdat het dan zo specifiek is. Is net iets subtieler :P
Het ging dan ook voornamelijk om het idee en niet omdat seks vies is ofzo.

Anoniem

Re: hoevaak sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 23:44

Oh ik kan me herinneren dat ze weken zei. Maar dan nog :+ meestal vertel je het pas na 12 weken. Dat zijn een hoop dagen. Dan is het toch sowieso aannemelijk dat mensen in die tijd seksen :')

Maar goed.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 23:50

Zilfstar schreef:
Fiebie schreef:
Dachten jullie dat meisjes van 11/12 of 13 zich daar niet mee bezig houden tegenwoordig?

struisvogeltechniek is van de eighties hoor

Bijna 9 ook al hoor...
Dochter is nog net 8 (20e word ze 9) en zit in groep 6.
Ze maakt, geheel uit zichzelf, een werkstuk voor school over... sexualiteit. Ze noemt het Man + Vrouw = Baby :D En het gaat over hoe haar lichaam zal veranderen in de puberteit, wat verliefdheid is en wat vrijen is en hoe baby's ontstaan. Ik help haar erbij. We hebben wat puberboeken in huis (ook voor zoon van 11) en ze mag met mij overal over praten. Ik trek wel her en der een grens. Zo gaat haar niks aan welke standjes mama en papa proberen of hoe vaak we het doen. Ze vroeg dat laatste wel een keer. Waarop manlief en ik tegelijk zeiden: vaak genoeg :Y) En ik toevoegde: En meer dan de 2 keer die nodig waren om jou en je broer te maken :+

On Topic: TS je moet doen waar je je goed bij voelt. Als de eerste verliefdheid en het eerste spannende wat rustiger wordt is het vrij normaal als je frequentie afneemt. Meestal komt het dan ten goede aan de kwaliteit ;) En als je het te weinig vind: neem het initiatief of praat er met je partner over.

Is dat boek 'Ben jij ook op mij?' of 'Seks enzo'

Wij hebben die boeken hier liggen :)) Laatst nog eens met mn zusje voor de grap doorheen gebladerd. We hebben ons stuk gelachen om sommige plaatjes en teksten :')