Foundation ( soms ) op, eyeliner, mascara, en lipgloss
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Djilna schreef:Lara_Silver schreef:Met schoonmaken denk ik niet dat iedereen haar make up bedoeld. (sommigen waarschijnlijk wel natuurlijk) Ik reinig mijn reeds 's avonds gereinigde huid ook nog eens in de ochtend. Want 's nachts scheidt je huid toch nog een beetje viezigheid uit en ik vind het echt heel ranzig daar 's ochtends mijn dagcrème en make-up over te doen. Dus lekker fris naar bed en lekker frisse basis voor de dagcrème.
Ik reinig ook 's avonds en 's morgens, maar ik doel wel degelijk op een paar dagen dezelfde mascara op laten zitten of pas 's morgens make-up eraf halenZag het langskomen nl.
Mij ogen raakten eerst ook snel geïrriteerd van remover. Sinds ik puur kokosvet gebruik, nergens meer last van, het laat zelfs met gemak waterproof mascara smelten in alle zachtheid.
. Ik gebruik trouwens een niet-waterproof mascara en ik doe ook niet zo veel op, dus dat gaat er onder de douche al weer makkelijk af xD 
Lara_Silver schreef:@Winged:
Kokosvet oftewel kokosolie is een product wat je ook kan gebruiken in de keuken. Ik gebruik het als remover voor alle make-up, nachtcreme en haarmasker. Het is door zijn korte ketens tevens de enige olie die werkelijk ín het haar kan trekken. Het zit boordevol antioxidanten, werkt rimpelvorming tegen. Ook dringt het snel en goed in, is non comedogeen, hydrateerd, voedt en versterkt de huid. Dus naast het gezicht ook de rest van het lichaam, droge plekjes, droge handen etc. Voor mij persoonlijk de meest budgetproof beauty alleskunner. Als je googled vind je nog meer uitgebreide info over het gebruik en de deugden.