, maar niet persé afvallen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Paardjes45 schreef:Willen jullie ook een beetje aan m'n bewegings/sport mogelijkheden denken, daar zit ik dus erg mee. Ik woon hier in een flat en kan weinig kanten op, alleen met gym op school
simodi schreef:Paardjes45 schreef:Willen jullie ook een beetje aan m'n bewegings/sport mogelijkheden denken, daar zit ik dus erg mee. Ik woon hier in een flat en kan weinig kanten op, alleen met gym op school
Trappen lopen, hardlopen, blokje om lopen, buikspieroefingen, situps ....
simodi schreef:Paardjes45 schreef:Met snoep eten (chocoladepasta, snoep, koekjes, hamburgers, friet enz)
Waarom ben je daar helemaal mee gestopt? Af en toe een snackje kan best en is toch gewoon lekker.
En als je vriendinnen dat wel doen?
het komt erop neer dat verzadigde vetten 'slecht' zijn (zit in typisch vet eten, frituur, chips, dat soort dingen). Maaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr onverzadigd vet is goed, sterker nog, je hebt het nodig! Niet teveel natuurlijk (niets is goed waar 'teveel' voor staat
) maar het is een belangrijk stofje dat je cellen in stand houdt. Het zit onder meer in olijven en noten, deze zijn dus goed. Af en toe verzadigd vet is prima, maar niet teveel (hee, dat zei ik net ook al
)
) maar te weinig eten als je in de groei bent ook niet. Dan kan je tot een oplossing komen waar je je allebei in kan vinden. simo0ne schreef:Sorry dat ik het vraag maar ben je zo bang dat je aankomt? Dat je daarom zo gecontroleerd en bijna geobsedeerd 2 maaltijden en een stukje fruit eet per dag?
Als je eens ziet wat ik eet dan slibben je aderen spontaan dicht. Ik heb altijd snoep, chips, chocolade of wat dan ook in huis liggen en ik eet er elke dag
simo0ne schreef:Ik ook, zelfs op mijn kamer heb ik een speciaal snoephokjeSorry dat ik het vraag maar ben je zo bang dat je aankomt? Dat je daarom zo gecontroleerd en bijna geobsedeerd 2 maaltijden en een stukje fruit eet per dag?
Als je eens ziet wat ik eet dan slibben je aderen spontaan dicht. Ik heb altijd snoep, chips, chocolade of wat dan ook in huis liggen en ik eet er elke dag
Héérlijk Paardjes45 schreef:simo0ne schreef:Sorry dat ik het vraag maar ben je zo bang dat je aankomt? Dat je daarom zo gecontroleerd en bijna geobsedeerd 2 maaltijden en een stukje fruit eet per dag?
Klopt, daar ben ik bang voor![]()
Ps: je hoeft daar geen sorry voor te zeggen hoor, vragen staan open
naomi_g1998 schreef:simo0ne schreef:Ik ook, zelfs op mijn kamer heb ik een speciaal snoephokjeSorry dat ik het vraag maar ben je zo bang dat je aankomt? Dat je daarom zo gecontroleerd en bijna geobsedeerd 2 maaltijden en een stukje fruit eet per dag?
Als je eens ziet wat ik eet dan slibben je aderen spontaan dicht. Ik heb altijd snoep, chips, chocolade of wat dan ook in huis liggen en ik eet er elke dagHéérlijk
Dani schreef:Ik denk dat jij héél voorzichtig moet zijn. Blij zijn dat je bent afgevallen terwijl je een prima gewicht hebt, zeggen dat je tevreden bent maar ondertussen bang zijn om aan te komen, niets ongezonds meer willen eten. Het kan best dat je een zelfbewuste puber bent die graag gezond leeft, maar je kan hier flink in doorschieten. En dat wil je echt niet.
simo0ne schreef:naomi_g1998 schreef:Ik ook, zelfs op mijn kamer heb ik een speciaal snoephokjeHéérlijk
Ja hier ook hoor, en dan zie ik het soms en dan weet ik gewoon niet wat ik moet kiezen omdat ik zoveel keus heb!

Paardjes45 schreef:simo0ne schreef:Sorry dat ik het vraag maar ben je zo bang dat je aankomt? Dat je daarom zo gecontroleerd en bijna geobsedeerd 2 maaltijden en een stukje fruit eet per dag?
Paardjes45 schreef:simo0ne schreef:Sorry dat ik het vraag maar ben je zo bang dat je aankomt? Dat je daarom zo gecontroleerd en bijna geobsedeerd 2 maaltijden en een stukje fruit eet per dag?
Paardjes45 schreef:Voor Liesje: ik ben best wel tevreden over m'n lichaam, mag alleen naar mijn mening iets strakker.
Ook mogen m'n bovenbenen wat dunner, maar dat is om de puntjes op de i te zetten.
Ever voor de duidelijk, ik wil NIET afvallen en vindt mezelf NIET dik, ik ben alleen bang als dit zo doorgaat dat ik WEL dikker wordt!

Citaat:Dit klopt dus helemaal niet, waarom?
Ten eerste: kip uit de winkel is slecht voor je
Ten tweede: 6 boterhammen is wel erg overdreven
Ten derde: olie en margarine is ook niet goed, bestaat voor 99% uit vet