Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SuperAssie schreef:Nee, heb niks van 'speciale' borstels oid, gewoon een doodnormale borstel met vrije grote/grove tandjes.
Vind die dingen altijd maar duur en als student met een eigen paard heb ik niet zoveel om aan mezelf te besteden :B

Cassidy schreef:SuperAssie schreef:Nee, heb niks van 'speciale' borstels oid, gewoon een doodnormale borstel met vrije grote/grove tandjes.
Vind die dingen altijd maar duur en als student met een eigen paard heb ik niet zoveel om aan mezelf te besteden :B
Het is een keuze die je maakt: of naar de kapper (die doorgaans ook niet gratis of, of je moet toevallig iemand hebben die het gratis doet) of een keer investeren in een knappe borstel.
Cowboy Magic was ook al in me opgekomen. Maar ook dat is niet gratis en voor een student-met-paard vast niet te betalen.

YOURLOVER schreef:Ik las dat je de rode kleur in je haar laat uitgroeien.
Ik heb ook rood haar gehad en heb het laten uitgroeien, totdat ik eruit zag als een
verwaarloosde heroïne****. Ik ben toen bij de kapper geweest en heb gevraagd of 'ie het weer
asblond wou verven.
Als ik jou was zou ik het een tijdje met anti-roos shampoo uitwassen, dat laat je 10 minuten intrekken en dan spoel je het uit. Het bijt een beetje de rode haarkleur eruit.
Vervolgens zou ik het laten verven bij de kapper
) dus dat doe ik liever niet 
Cassidy schreef:Het is een keuze die je maakt: of naar de kapper (die doorgaans ook niet gratis of, of je moet toevallig iemand hebben die het gratis doet) of een keer investeren in een knappe borstel..
. Florenc schreef:Cassidy schreef:Het is een keuze die je maakt: of naar de kapper (die doorgaans ook niet gratis of, of je moet toevallig iemand hebben die het gratis doet) of een keer investeren in een knappe borstel..
Als je krullen hebt: GEEN borstel gebruiken! Borstel + krullen = pluis. Eventueel kan je een grove kam gebruiken, maar zelfs dan best enkel onder de douche, en enkel als je nog conditioner in je haren hebt.
Ik zou als ik van jou was indd een stuk eraf doen (nu is het gewoon lang, zonder model), maar denk er wel aan dat je haar feller zal krullen als het korter is.....
Verder, google eens op "curly girl". Dat is een boek over de verzorging van krullend haar, en het is fantastisch. Ik heb ook jarenlang gevloekt op mijn krullen/slag in mijn haren. Mijn haren waren droog, pluizig, statisch,.... (en als ik ze dan eens stijlde, dan bleef het verdorie een uurtje goed, om dan terug te beginnen pluizen/krullen) Met de tips van het boek ben ik eindelijk blij met de krul die ik heb.

) wat niet meer in de winkel is dus ik 7 flessen voorraad van heb, wat dan de pluis erafhaalt.
SuperAssie schreef:Ik hoor mensen hier vertellen over lang stijl haar.. Maar dat heb ik dus absoluut NIET.
Hier een voor en na foto van het stijlen, dit was voor ik er zo'n 5cm af heb laten knippen, want het onderste stuk was dood/kapot.
http://i39.tinypic.com/1zg4g9.jpg
Overigens stijl ik het echt amper, 1 a 2x per jaar of zo..
Ik denk dat ik voor kerst even naar een kapper ga, maar heb echt geen idee waar hier, want die waar ik de laatste keer geweest ben heeft toen totaal niet naar me geluisterd wat ik wilde waardoor het er nog erger uitzag dan het al was en ik was 65 euro kwijt..
Ik wil die dan vragen hoe en wat ik er mee kan doen, maar ik heb zo de neiging de schaar erin te zetten maar durf niet