Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Voor mij niks anders meer haha! Ben er heel tevreden mee en plak hem ook gewoon door.
wordt ongeveer 2 a 3 keer per jaar ongesteld. Meestal wacht ik tot ik een doorbraak bloeding krijg en dan moet ik wel. En voor elke keer dat ik op vakantie ga zodat ik dan ten minste veilig ben. 
buiten dat duurde het bij mij soms wel 12 dagen en dan ben je er gauw klaar mee. Nachtlampje schreef:Stopweken zijn ingelast voor de psychologische gezondheid van een vrouw; omdat het niet "natuurlijk" is en in de geest als onlogisch wordt beschouwd om niet 1 keer per maand te menstrueren.
Niet voor het lichaam zelf.
. Marit schreef:Ik slik ook al jaren door en ben er uiterst tevreden meewordt ongeveer 2 a 3 keer per jaar ongesteld. Meestal wacht ik tot ik een doorbraak bloeding krijg en dan moet ik wel. En voor elke keer dat ik op vakantie ga zodat ik dan ten minste veilig ben.
Ik slik door omdat ik gewoon een snert hekel heb aan het hele fenomeen ongesteld zijn en daarom telkens een week met een kop op onweer liepbuiten dat duurde het bij mij soms wel 12 dagen en dan ben je er gauw klaar mee.
ik hoeft niets te slikken en het zijn minder hormonen dan de pil
Geryon schreef:Marit schreef:Ik slik ook al jaren door en ben er uiterst tevreden meewordt ongeveer 2 a 3 keer per jaar ongesteld. Meestal wacht ik tot ik een doorbraak bloeding krijg en dan moet ik wel. En voor elke keer dat ik op vakantie ga zodat ik dan ten minste veilig ben.
Ik slik door omdat ik gewoon een snert hekel heb aan het hele fenomeen ongesteld zijn en daarom telkens een week met een kop op onweer liepbuiten dat duurde het bij mij soms wel 12 dagen en dan ben je er gauw klaar mee.
Hoe bedoel je dit? Je bent toch sowieso veilig of je nou een stopweek voor de vakantie hebt gehouden of niet?
Dus als ik een stopweek in stel voor m'n vakantie weet ik zeker dat ik geen doorbraak bloeding krijg
Marit schreef:Geryon schreef:
Hoe bedoel je dit? Je bent toch sowieso veilig of je nou een stopweek voor de vakantie hebt gehouden of niet?
Nou, je kunt altijd een doorbraak bloeding krijgen na een tijdje. En als ik die midden in de vakantie krijg, dan ben ik de pineut want dat gaat net zo lang door tot je een stopweek inlastDus als ik een stopweek in stel voor m'n vakantie weet ik zeker dat ik geen doorbraak bloeding krijg
Marit schreef:Geryon schreef:Oh ik dacht dat je veilig bedoelde als in geen condoom hoeven gebruiken
Hihi nee, op dat gebied is het sowieso veiligMaar had het misschien iets beter moeten verwoorden
Nu dacht jij waarschijnlijk dat ik elke vakantie 'los ga' bedenk ik me nu
Geen enkel probleem en mijn cyclus heeft nog nergens last van
.
.
.