marleen_usar schreef:Mijn dochter komt ook bij een psycholoog, Ze heeft daar wel een goed gevoel bij, op school zijn ze weer aardig bezig. Dus gisteren is ze ziek thuis geweest, ze had een paar keer over gegeven en dan mag ze van mij een baal dag hebben. Ze heeft een negatief zelf beeld, verzorgd zich zelf niet goed, kan geen contacten maken en heeft geen vriendin. Kort om zit nu heel slecht in haar vel, maar laat dat niet altijd merken.
Ben ook zelf vaak ziek geweest van het pesten. Heb zelf ook geen zelfbeeld meer, geen zelf respect.. Me slecht verzorgen gaat opzich, eet alleen niet zoals hoort en val daardoor af aangezien ik 4x per week intensief sport en ook nog die stress erbij.. Heb geluk nu wel 3 super vriendinnen te hebben waarbij ik bij 2 altijd terecht kan. Laat ook vaak niet tot nooit zien dat ik me niet goed voel. Dat heb ik me zeer goed aangeleerd door de jaren heen, zo goed dat me ouders op begin niks door hadden (tot ik erg afviel en zeer snel kort lontje kreeg) en ik 2 vriendinnen een tijdje fopte zeg maar tot ik weer wat zei en schrokken ze er een beetje van aangezien ik het zo goed kan maskeren. Hoop dat u dochter er weer lekker uitkomt! Sterkte