Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Toad schreef:Ik ben het eens met florac wat betreft de soep en kwark. Dat vult bij mij voor langere tijd en geeft echt een vol gevoel.
@florac: van fruit krijg je juist geen instabiele bloedsuikerspiegel, omdat fruit geen hoge glycemische index heeft door de vele vezels.
Ik let er heel goed op dat ik varieer!
Ik eet vandaag zo rond de 2400kcal. 

Ik zie voornamelijk minpunten die allemaal heeeeel erg hard aangepakt moeten worden.
Dus dan krijgt mijn lijf de break die het misschien wel nodig heeft! Ik wil wel heel erg graag keihard blijven sporten tot die tijd, zodat ik strak Kerstmis in kan
Het is zelfs mogelijk dat ik nog meer ga sporten ongeveer 2 weken voordat ik wegga, maar dan zal ik ook iets meer eten 

Ik zou dat ook zeker als onderdeel van een lifestyle kunnen zien!
Daarnaast had hij mij op het zicht hoger in vet% geschat, doordat ik op m'n buik wat losser vel heb zitten.
Hoe is het met je mini-me?
Kortom: ik ben zeer rap aangekomen. De trainer heeft m'n trainingssessies ook iets verkort, dus 2600 is gewoon teveel nu.
Raponsje schreef:Ik hoop in elk geval dat veel bokkers jouw laatste post lezen en inzien dat wanneer je wilt afslanken / strakker wilt worden je helemaal niet koolhydraatvrij en/of op 1200 calorieen hoeft te leven.
In combinatie met sporten kun je zeker na een tijdje echt heel veel eten.
En super goed natuurlijk van je Porrie dat je nog steeds zo fanatiek bezig bent.
Ik mag onderhand ook wel weer eens beginnen na mijn 9 maanden "vakantie".
Mensen worden er over het algemeen 'skinny fat' van en dat is nou precies wat ik niet wil. Ik merk het meteen als ik te weinig kh heb gegeten; alles staat minder strak. Daarbij is kh minderen zeer onverstandig met de hoeveelheid sport die ik doe.
Omdat ik dan wel vol zit, maar niet genoeg energie heb binnen gekregen, mijn lijf trapt daar niet in
De enige voedingsmiddelen die mijn lijf wel foppen zijn runderhart en pompoen. Die twee gebruik ik dan ook graag als ik wat minder moet eten 
Op papier was het prima, in de praktijk niet.
Soms vraag ik me af of m'n probleem toen al begon en of ze misschien daar gewoon een fout heeft gemaakt. Maar het maakt niets meer uit natuurlijk 
Nu zit ik na een halve rol koekjes wel echt propvol en ben dan ook misselijk. Maar goed, een halve rol is ook teveel en zal ik ook echt niet snel doen