magda_90 schreef:Omdat dergelijke ziekten de maatschappij geldt kost. Jouw belastingcenten gaan o.a. naar behandelingen om dergelijke patiënten te helpen. Tenzij jullie als burger ruim meer vrijwillig willen betalen, proberen ze het op deze manier om de getallen te laten zakken en dus de kosten te verminderen. Had je kunnen weten aangezien je aangaf dat je wist waar je zuurverdiende centen heen gaan.
Geld wat niet besteed wordt aan kankervormen die bijna nooit voorkomen is een heel ander onderwerp, want daar zijn veel meer aspecten aan verbonden dan geld. Als dat niet zo was, dan waren die onderzoeken er echt wel geweest, maar helaas.
Aaah, omdat iemand anders beledigende opmerkingen maakt, mag jij het ook doen.
Precies wat Berdien al zegt, deze spotjes helpen niet om mensen te laten stoppen! Als het iets nuttigs was geweest, wat daadwerkelijk had geholpen, had je mij er niet over gehoord! Ik snap dat ze proberen om het aantal rokers te verminderen, maar op deze manier gaat dat niet werken, niemand zal door zo'n spotje gaan stoppen, als ze het al niet eens doen door de gruwelijke foto's op pakjes sigaretten, kom zeg.
Klopt, maar dat terzijde.. Kwf, ga dat geld alsjeblieft nuttig besteden in plaats van aan zo'n nutteloos spotje!
Beledigend is maar net hoe je het zelf opvat. We weten allebei dat het waarheid is, al stel ik het misschien wat cru..

Ik ben geen roker, hoewel veel vriendinnen van mij het nu aantrekkelijk beginnen te vinden blijf ik er van af. Je adem begint te stinken, je word er lelijk van,... Had overlaatst zelf een filmpje gezien van iemand die naast iemand gaat staan die aan het roken was en dan heel hard begon te hoesten. Lachen dus!