Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
justdiesel schreef:Zo hoog staat hij niet hoor, staat op 20 graden en dat is niet eens een groot verschil.
Zou wat zijn als je in de winter de verwarming niet aan mag zetten vanwege het grote verschil![]()
Als je binnen al een thermo legging aan doet heb je er buiten toch helemaal geen warmte meer van?

Maarja beloofd minimaal 1x in de week te komen en dat was de enige dag dat ik kon
Dus daar ging ik als een echte die-hard, door de kou en de regen te paard (arm paard ook!). Heb het lang niet ZO koud gehad zeg, ik was tot op m'n ondergoed doorweekt. Toen ik in de auto terug zat stond ik echt op het punt om een vliegticket naar de tropen te boeken haha.
Aleeneh schreef:Eileen, ruilen?
Ik zit nu ook al weer wekenlang te rillen, de hele dag door maar vooral 's ochtends als ik uit bed kom en 's avonds. Ik kan aantrekken wat ik wil, maar koud blijft het toch wel... brr, ik heb zo'n ontzettende gruwelijke hekel aan de winter. Een paar maanden lang gewoon het maar niet warm hebben...
Ik moet maar gaan emigreren naar Spanje ofzo
Ik ben gisteren nog een ruime drie kwartier een rondje gaan buitenrijden met paard... oerstom uiteraard want het plensde als een gekMaarja beloofd minimaal 1x in de week te komen en dat was de enige dag dat ik kon
Dus daar ging ik als een echte die-hard, door de kou en de regen te paard (arm paard ook!). Heb het lang niet ZO koud gehad zeg, ik was tot op m'n ondergoed doorweekt. Toen ik in de auto terug zat stond ik echt op het punt om een vliegticket naar de tropen te boeken haha.
Nee, de winter is geen jaargetijde voor mij.
Aleeneh schreef:Eileen, ruilen?
Ik zit nu ook al weer wekenlang te rillen, de hele dag door maar vooral 's ochtends als ik uit bed kom en 's avonds. Ik kan aantrekken wat ik wil, maar koud blijft het toch wel... brr, ik heb zo'n ontzettende gruwelijke hekel aan de winter. Een paar maanden lang gewoon het maar niet warm hebben...
Ik moet maar gaan emigreren naar Spanje ofzo
Ik ben gisteren nog een ruime drie kwartier een rondje gaan buitenrijden met paard... oerstom uiteraard want het plensde als een gekMaarja beloofd minimaal 1x in de week te komen en dat was de enige dag dat ik kon
Nee, de winter is geen jaargetijde voor mij.

Muis vindt t ook niks en aan de 1x perweek kom ik altijd wel.
tanjaatjuhh schreef:Heeft met het natte najaar te maken. Verkleumen noemen ze dat. Luchtvochtigheid staat ook nog hoog. 91% momenteel. Is zeer ongezond weer voor mens en dier. Mocht de vorst eindelijk beter toe treden en het niet meer zoveel regenen wordt het weer beter.
Mando schreef:tanjaatjuhh schreef:Heeft met het natte najaar te maken. Verkleumen noemen ze dat. Luchtvochtigheid staat ook nog hoog. 91% momenteel. Is zeer ongezond weer voor mens en dier. Mocht de vorst eindelijk beter toe treden en het niet meer zoveel regenen wordt het weer beter.
Ja dat zal best wel.
Bij mij is het echt een overleden schildklier
Maar om niet iedereen in dit topic ongerust te maken met de enge dingen die voorbij vliegen wou ik zeggen dat het ook wat simpels kan zijn. Mando schreef:O dat is wel fijn.
Energie hebben is altijd fijn.
Ik eet weer volgens Amber Albada en neem weer magnesium, hoeven mijn bijnieren niet zo hard te werken, dat scheelt ook al een end.
Zonnebak is zooooooooo lekker.... doe het bijna iedere woensdag en ook ik denk dan.. brrrr moet ik mezelf uitkleden, koud.. maar als ik er eenmaal onder lig... heerlijk
moonfish13 schreef:Mando schreef:O dat is wel fijn.
Energie hebben is altijd fijn.
Ik eet weer volgens Amber Albada en neem weer magnesium, hoeven mijn bijnieren niet zo hard te werken, dat scheelt ook al een end.
Zonnebak is zooooooooo lekker.... doe het bijna iedere woensdag en ook ik denk dan.. brrrr moet ik mezelf uitkleden, koud.. maar als ik er eenmaal onder lig... heerlijk
Voor je bijnieren zijn hoge dosissen vitamine C en bijnierconcentraat ook weldoeners.
Met hoge dosering is het 3 gram in gezonde toestand an 5 gram in zieke toestand.

Normaal zou je er actiever van moeten worden.