). Als die kleine er is wil ik graag weer beginnen, dus ik hou me aanbevolen voor tips en receptjes!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Romyv schreef:er zit glucose siroop in.. heb eventjes rondgekeken op internet, check:
http://www.uitpaulineskeuken.nl/2013/08 ... repen.html
Die Just NUts repen zijn gezoet met dadels, betere keuze dus
Jolienn schreef:Wat ik me altijd agfvraag voor de mensen die zonder pakjes koken. Hoe maken jullie dan je sauzen? Pastasaus is inderdaad vrij simpel en lekker zelf te maken. Maar dingen als de wereldgerechten van knorr? Daar zitten zoveel verschillende en voor mij onbekende kruiden in, en hoe bepaal je de verhoudingen van die kruiden. (en van sommigen waar haal je ze?)
.... Jolienn schreef:Wat ik me altijd agfvraag voor de mensen die zonder pakjes koken. Hoe maken jullie dan je sauzen? Pastasaus is inderdaad vrij simpel en lekker zelf te maken. Maar dingen als de wereldgerechten van knorr? Daar zitten zoveel verschillende en voor mij onbekende kruiden in, en hoe bepaal je de verhoudingen van die kruiden. (en van sommigen waar haal je ze?)
Romyv schreef:er zit glucose siroop in.. heb eventjes rondgekeken op internet, check:
http://www.uitpaulineskeuken.nl/2013/08 ... repen.html
Die Just NUts repen zijn gezoet met dadels, betere keuze dus
en zit zowel in de sausmix als in de marinade. Ik zou het zelf niet kopen iig. Geen idee hoe je het suikervrij zelf kan maken. Ben ik ook wel benieuwd naar.fleurtjeuh schreef:Ik zit vrolijk dit topic door te lezen terwijl ik een zak chips leeg eet
Ik voel me schuldig...

.
!
[***] schreef:Oef als ik dit topic zo even door scan krijg ik het gevoel dat je helemaal niks meer mag eten...
Ik wil op zich ook graag gezonder gaan eten, maar heb als arm student geen geld voor producten uit van die natuurlijke winkels :p
Dus wat zijn nou de praktische tips? Wat te vermijden en waarom?
En wat mag dan wel? behalve fruit natuurlijk
, Quinoa??? Pindakaas hou ik niet van, honing ook niet, hüttenkäse hou ik ook al niet van, Spelt??, appelstroop ben ik ook geen fan van..