Wat doen jullie in je slaap?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BenteMaxime

Re: Wat doen jullie in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:03

Wat voor app is dat?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:05

Sleep Talk Recorder :) is een gratis app, je kan de gevoeligheid van het geluid aanpassen van heel licht (je ademhaling) tot heel hard (dan neemt ie pas op als je uit de bed dondert of hard praat in je slaap :') )

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:06

En hij begint dus pas met opnemen als er een geluid vrijkomt?

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:06

Praten, schelden, tanden knarsen, slaap wandelen en vechten in mijn slaap. :')

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:07

Tanden knarsen, vergeten.
Ja, dat kan ik wel goed ja..

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:10

BenteMaxime schreef:

Ja :j Bij mij is hij zo ingesteld dat hij begint met opnemen als ik me omdraai in bed, en neemt dan na het laatste geluid nog een tiental seconden op (als je praat is dat wel handig, neemt ie het hele gesprek in 1x op :D )

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:14

Volgens mij ben ik vrij rustig, alhoewel ik nogal schijn te kreunen zodra ik in slaap val :=
Das erg leuk met een familieweekend als je met zijn allen op 1 slaapzaal ligt...
Opeens hoor je mij dan kreunen en iedereen gelijk kijken wat mijn vriend en ik aan het doen zijn! :D
En mijn vriend maar gebaren "ik doe echt niets hoor!" :oo

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:18

Tammy_ schreef:
BenteMaxime schreef:

Ja :j Bij mij is hij zo ingesteld dat hij begint met opnemen als ik me omdraai in bed, en neemt dan na het laatste geluid nog een tiental seconden op (als je praat is dat wel handig, neemt ie het hele gesprek in 1x op :D )

Ik heb 't gedownload, ik ben heel benieuwd!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:22

Ik verwachtte hel veel, maar de eerste paar nachten hoorde ik mezelf alleen een keertje zuchten en omdraaien :')
een tip: doe je mobiel wel in de oplader, want als je nou de hele nacht door kletst dan gaat de batterij zo op!

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:23

Die ligt altijd al aan de oplader bij mij :+

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:28

4EverHobbes schreef:
Ik heb de ziekte van Willis-Ekbom (RLS) en schijn vreselijk met mijn benen en armen te swingen 's nachts. Word er gemiddeld 23 x per uur wakker van. Niet zo gek dat ik altijd moe ben... sinds kort met medicijnen proberen de boel in toom te houden en hopen dat ik weer normaal kan gaan functioneren overdag.

Ja dat heb ik dus ook. En PLMD. Dat is dat schoppen en bewegen in je slaap. Ik heb mn ex wel eens blauwe plekken geschopt. :o Ben dus ook nooit uitgerust. Medicijnen geven bij mij helaas teveel bijwerkingen.

Ik maak trouwens ook geluidjes in mn slaap.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 21:35

haha over het algemeen draai ik alleen wat in bed meer niet, wel vinden vriendinnen het altijd vervelend dat ik hen dekens in pik :')

wel heb ik een keertje gehad dat ik 'snachts naar mijn ouders kamer ben gegaan , zij hadden een oude tv op de grond staan; daar ben ik op gaan zitten; toen vroeg mijn moeder wat ik aan het doen was. waarop ik antwoordde : ik moet naar de wc... zat ik daar dus op die tv :') toen heeft mijn moeder me gauw naar de wc gebracht en toen ben ik verder gaan slapen hahaha

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 13:21

Vannacht weer aan de wandel geweest pfff... Ik stond bij de strijkplank en wilde die omver duwen. Toen ik vanochtend wakker werd zag ik dat de deur open stond. Maar volgens mij ben ik de kamer niet uit geweest. Ik ben claustrofobisch en als ik wakker ben gaat het goed (onder controle zeg maar), maar in mijn slaap word ik paniekerig en droom ik dat ik opgesloten zit. Ik hoop niet dat ik op een gegeven moment het idee in mijn hoofd haal om uit het raam te klimmen ofzo.. :S

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 13:28

Ik kan overal en altijd slapen, maar ik droom wel elke nacht (en wordt er ook wakker door). Hoewel ik door alle lawaai en licht heen slaap, word ik 's nachts zeker een keer of vier wakker. Tijdens mijn puberjaren knarsetandde ik zo luid dat ik er wakker van werd ('Wie maakt nou zo'n kabaal hier? >;) ' :') ) maar gelukkig lijk ik dat niet meer te doen.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 13:29

ik heb me vriend uit me bed getrapt :j
2 keer XD

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 13:33

~~}> ;)

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:04

_O- _O-
Felien_Kyra schreef:
haha over het algemeen draai ik alleen wat in bed meer niet, wel vinden vriendinnen het altijd vervelend dat ik hen dekens in pik :')

wel heb ik een keertje gehad dat ik 'snachts naar mijn ouders kamer ben gegaan , zij hadden een oude tv op de grond staan; daar ben ik op gaan zitten; toen vroeg mijn moeder wat ik aan het doen was. waarop ik antwoordde : ik moet naar de wc... zat ik daar dus op die tv :') toen heeft mijn moeder me gauw naar de wc gebracht en toen ben ik verder gaan slapen hahaha

:')

Wat een hilarisch topic!!!

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:11

Ik slaap en ik praat in mijn slaap.. en ik slaapwandel haha :P (zeggen mijn ouders teminste! :P

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:30

Ik heb trouwens wel koortsdromen :)) Vindt papa altijd leuk.

Op een nacht was ik weer aan het ijlen en moeilijke geluiden aan het maken. Pa kwam even kijken, maar alles leek goed dus hij ging naar de wc. Staat-ie daar bij de wc, en ineens ik echt kéihard door het hele huis: 'PAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!' :wow: Mijn vader schrok zich helemaal het leplazerus, zijn nekharen stonden overeind. Hij snel naar mij toegelopen: 'Wat is er?'
Ik deelde hem heel rustig mee: 'Papa stond net naar mij te kijken.' B-)
En toen ben ik verder gaan slapen. _O-

Niekje31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:44

Ik schijn vannacht met het licht aan in mijn bed te hebben gezeten haha
Vroeger slaap wandelde ik wel, en ik heb ook last van ijlen als ik koorts heb.. :D
(beetje van die acties zoals Sokje_6 hierboven zegt hahaha )

Verder draai ik erg veel en pik ik de dekens van mijn vriend af!

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:52

Volgens mij vriend praat ik in mijn slaap, woel ik in mij slaap, pakde dekens af in mijn slaap, vraag ik om een kus in mij slaap, ga ik rechtop zitten met ogen open en pratend in mijn slaap, knuffel ik in mij slaap en heb ik soms baby snurkjes in mijn slaap.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:54

Snurken, praten, schoppen, dekens afpakken. :')