AnoukvW schreef:Wat een naar verhaal! In ieder geval heel veel sterkte gewenst!!
Alle ziekenhuizen waar je tot nu toe geweest bent, is dat doorverwezen? Of ben je ook al eens ergens geweest voor een second opinion?
Anders zou ik eens proberen dat je naar het VU/AMC/UMC ofzo wordt gestuurd voor een uitgebreide second opinion.
Wat betreft je gewicht; probeer echt meer te eten!! Je werkt echt best zwaar en hard, dan heeft je lichaam echt ook brandstof nodig om dat vol te houden, logisch dat je nu afvalt, want nu klopt je inname echt niet ten opzichte van het gebruik!
Qua pijn zou ik nog een keer naar een pijnpoli te gaan, pijn kost ook zoveel energie van je lichaam, dat sloopt je ook al!
Dankje:)
Uuh ja alleen Radboud ziekenhuis in Nijmegen is ja half/half.
Van de sport arts in Groningen naar Amelo/Hengelo em toen weer naar de pijnpoli in Groningen en nu dus kinder afdeling Groningen. Ik wou een botscan en de huisarts mag die niet aanvragen moet je voor naar een orthopeet en de orthopeet in Hengelo die zei ik wil hem wel geven maar stel er is iets mis kunnen wij er wss niks aan doen dus ga naar UMCG of Radboud ziekenhuis zodat als er iets in ze meer kennis hebben want als j ergens anders botscan laat doen en daar kunnen ze je niet behandelen en je komt elders willen ze toch met hun eigen apparatuur een nieuwe maken.
Dus gegaan voor de gene die het snelste was en dat was dus Radboud. Meer kanten mocht ik ook niet op qua onderzoeken max 2 volgens de huisarts. Second opinion had mijn huisarts aan gevraagd bij de orthopeet in Nijmegen (zonder dat wij dit wisten) dus hij wou daar niet vanaf dus ja de huisarts bedoelde een andere second opinion maar hier dacht hij anders over dus kregen we niet wat zowel wij als de huisarts verwachte. Heel veel moeite is daar de botscan gemaakt hij had de papieren niet goed door gelezen blijkt achteraf. De huisarts had het er goed instaan maar hij ging iets anders doen deels niet alles gelezen alleen eerste stukje dus beetje jammer.
Oke dankje zal eens kijken eerst morgen de uitslag over de bespreking over mij afwachten omdat mijn armen en benen onder de blauwe plekken zitten zonder dat ik me gestoten heb ook op mijn borst heb ik er 1 zitten ja en op mijn linker been nou die stoot ik niet dan gil ik het uit..
Ja qua eten heb je helemaal gelijk echt waar dat geef ik ook toe ik wil wel eten maar ja kiezen of wel meer eten en dat alles er weer uit komt ik een bleeh gevoel heb emn alles kwijt ben of eten wat ik oo kan. Ik vind zo moeilijk ook omdat ik zwaar werk doe en ik het nodig heb maar mijn lichaam wil het niet en ja hoe krijg ik duidelijk dat ik het wel nodig heb? Ja klopt pijn vreet energie maar pijnpoli wil niks voor me doen geen onderzoemen niks wij kunnen niksnis dan het antwoord en we gaan niet dingen onderzoeken want daar komt toch niks uit (ik overdrijf niet zo is het mij verteld) en toen ik zei dat ik dat jammer vond en vroeg waarom niet kreeg ik nog wat scheldwoorden en geschreeuw naar me toe alsof ik weet niet wat gedaan had ja 1 op 1 gesprek ze vond ok al belachelijk dat mijn ouders mee waren kun je toch best zelf... en geen uitslag willen geven waar zij bij zijn en alleen zeggen nee hoor pijn vrij krijgen wij jou nooit en dat zonder onderzoeken dat zie je snel. Achteraf werd ik er heel melig door in de auto ja boos blijven doe je ook niet maar toch belahcelijk dat je zo behandeld word maar ja er tegen in gaan kan ik ook niet van die mensen ben ik wel zo afhankelijk dus ja ik hou dan me mond wel dicht op dat moment en liet de rook uit mijn oren er pas uit komen toen ik een uurtje pauze had
ach zo maak je eens wat mee maar toch jammer dat het op die manier moet dus ja pijnpoli krijg ik denk ik niks meer voor elkaar ze vonden het ook raar dat ik geholpen werd met aan en uit kleden ja dat gaat nu al 5 weken heb je dT nooit geleerd was het toen nee ik laat altijd mijn ouders mijn bh vast maken en aan doen tuurlijk en dat terwel er een stapel papier werk voor ze ligt van heb ik jou daar met alle info over mij en nog weet je niet waarvoor ik er ben ja dan vraag ik me ook wel eens af hoe zij hun diploma hebben gehaald op netheid tegen je patienten scoorde ze niet zo hoog niet wat ze tegen mij deed. Dus ja of zij nog veel voor mij kunnen doen volgens hun blijf ik pijn houden en onderzoeken is zinloos je vind toch niks.... -.-'