Ik heb medelijden met die kleintjes

Maar gewone groentes , zoals worteltjes en bijvoorbeeld bloemkool, kun je toch prima fijnmaken met een aardappeltje ?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hoe kunnen ze geen diclofenac hebben... itsmi schreef:diclofenac inderdaad niet malen! Dan gaat het filmlaagje eraf! Beter gewoon proberen door te slikken en anders inderdaad toch zetpillen vragen.
Heb je behalve diclofenac en paracetamol niks gekregen? Geen Omeprazol? Je zou namelijk met diclofenac samen een maagbeschermer moeten slikken..

. Dit is tijdens een vakantie in Spanje gebeurt. Ik kon niet meerpraten, eten en drinken ging alleen met een rietje heel moeizaam. gelukkig had ik toen nog wel wat reserve kilootjes. Het lastige vond ik dat ik niet alleen mocht slapen omdat men bang was dat het zou doorbreken en ik zou stikken. ondanks alles heb ik toch een super lekkere vakantie gehad. Hoewel ik daar super goed geholpen ben in het ziekenhuis bleef het ook na de doorbraak onrustig en me zwak voelen. Toen mijn huisarts me eindelijk doorverwees naar de kno arts lag ik binnen twee dagen op de OK. Die huisarts heeft me gewoon een jaar van m'n leven gepikt met zn geitenwollensokken houding. In Spanje zeiden ze al als jij terug bent gelijk eruit laten halen want je gaat het nog een keer krijgen. Maar m'n huisarts vond het overdreven. 

Woogy schreef:Ik zou in deze situatie zeker wel een maagbeschermer slikken om het feit dat je de komende tijd weinig gaat eten en de diclo dus rauw op je maag ligt.
Hoe gaat het nu met je TS?
Nant schreef:Woogy schreef:Ik zou in deze situatie zeker wel een maagbeschermer slikken om het feit dat je de komende tijd weinig gaat eten en de diclo dus rauw op je maag ligt.
Hoe gaat het nu met je TS?
Is een maagbeschermer ook een pil en groter dan diclofenac? Krijg diclofenac maar net weg.
Ik heb perongeluk 4x daags 2000mg paracetamol genomen (zetpil) was nlk 1000mg per pil, wel lekker geslapen vannacht en heb al vloeibaar kunnen eten.![]()
Even mijn nicht gevraagd en kleine overdosis kan geen kwaad.
Nu netjes 1000mg genomen en pijn neemt weer ietsje toe, maar niet vreselijk.

Nant schreef:2000mg was ook niet expres, ik dacht dat ik 500mg paracetamol had en dan mag ik er 4x per dag twee.
Diclofenac heb ik zo gekregen, ga er vanuit dat t goed is!