Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
._San87_ schreef:Sorry, maar dat onderzoek is zo makkelijk te omzeilen, helemaal door een vader die sowieso in de buurt van het kind is en dus altijd DNA-sporen achter zal laten in haar buurt, daarnaast bestaan er condooms en zeep.
Daar komt ook nog eens bij dat de toestemming van de vader nodig is voor een dergelijk onderzoek, helemaal als er geen tot weinig bewijs is.
quera schreef:_San87_ schreef:Sorry, maar dat onderzoek is zo makkelijk te omzeilen, helemaal door een vader die sowieso in de buurt van het kind is en dus altijd DNA-sporen achter zal laten in haar buurt, daarnaast bestaan er condooms en zeep.
Daar komt ook nog eens bij dat de toestemming van de vader nodig is voor een dergelijk onderzoek, helemaal als er geen tot weinig bewijs is.
Ook schaamhaar in de buurt van het meisje. Lijkt me niet.
Daarbij als de vader niks te verbergen heeft zou ik als vader juist mee werken om alle dingen uit de wereld te helpen.

Urielle schreef:VivaLaVida schreef:Urielle (dacht ik) over die zaak ben ik ook heel boos geweest.. maar de rechter was degene die het meisje terug naar huis stuurde na 6 weken, niet jeugdzorg kan ik me herinneren!
Ik betwijfel of we het over dezelfde zaak hebben, want wij wonen volgens mij in een totaal andere regio
leanneXXnona schreef:Jeugdzorg faalt in veel dingen die ze doen... Of beter gezegd niet doen...

lieveli schreef:Heb je niet aangegeven dat die test dan op een aparte manier is afgenomen?