moonfish13 schreef:Varkensvlees schrappen wil ook nog wel eens helpen of uit laten zoeken of je ergens allergisch voor bent.
Ik heb het hetzelfde als jij en het is enorm vermindert door mijn voeding drastisch aan te passen.
Nu heb ik het soms nog iets maar grotendeels een gave huid.
Daarbij zo nu en dan een aspirine masker en dat doet wonderen..

Aspirine masker? Hoe werkt dat?
En wat heb je aangepast in je voeding? (zal ongetwijfeld per persoon verschillen, maar ben gewoon benieuwd)
Ik eet geen vlees, maar wel zuivel. Bijna geen zout en suiker.
Mijn 'zonde' is chips met ketchup en yogonaise/ slasaus.
en ik eet graag een patatje speciaal, al probeer ik zo min mogelijk mayonaise te eten, want daar heb ik het idee van dat het gruwelijk slecht is.
Oja, koffie iedere dag een bakkie en af en toe een sigaretje (ai ai)
Chocolade is volgens mij een fabel, of ik het nou wel of niet eet, maakt niet zoveel uit.
Ook al zit ik er niet aan, wat lastig is, dan krijg ik nog puistjes. En het is heel erg stress gerelateerd merk ik, zodra ik iets stress heb, hoppa.
Maar van de week dacht ik een stuk of 5 muggenbulten op mijn gezicht te hebben, maar nee hoor ook gewoon weer fijn pukkels.
Vroeger had ik het alleen op mijn voorhoofd, nu kin, kaaklijn en zelfs wangen erbij.
Het wordt niet minder met de jaren.
Maar ik ga maar eens naar een goeie homeopaat denk ik, om eens door te laten lichten of ik niet ergens intolerant voor ben.