Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb wel 2 lampjes aan mn skeelers, rood aan mijn linker en naar achter ( Zodat er gezien word hoe breed ik kom ) En aan rechts wit naar voor. Plus een veiligheids vestje.
ook veel nieuwbouw, daar zit een nog niet zo lang geleden geasvalteerde busbaan, en dat is echt fijn
Gaat ook alleen maar een bus over en fietsers. 
, misschien eens opnieuw skeelers kopen
Ik mag inprincipe ook niet vallen, en vooral niet op mijn kont. ( SCheef stuitje
) maar gelukkig heb ik dat nog niet gedaan in de 2 weken dat ik het weer opgepakt heb. Wel een paar keer bijna
ik doe 7 kilometer in 30-35 minuten, op 'gewone' skates (4 kleine wielen) dus het kan vast veel sneller maar dat is prima hoor
Heb overigens 4 wielen.
Fiffill schreef:Ik skate ook, al jaren! Vind het heerlijk. Heb 7 jaar terug voor mijn verjaardag een paar goede skates gekregen en die gebruik ik nog steeds met veel plezier.Heb overigens 4 wielen.
Van de week weer mijn eerste rondje gedaan. Dat is mijn standaard rondje (11.5 kilometer) daar doe ik dan 35/40 minuten over maar dat vind ik wat kort dus ik ben op zoek naar wat nieuwe/langere routes. Ik skate meestal in de avond, nu is het nog snel donker (lampjes mee) maar in de zomer ga ik vaak wat later op de avond als het al wat is afgekoeld, heerlijk!
Over remmen, hebben jullie geen remblokje dan?
ik doe dat alleen met de wind in mn rug volhouden, maar ik heb ook al een poosje niet geskated.
)
Dit was mijn eerste rondje na de winter maar ik merk eigenlijk nooit veel verschil ik denk dat mijn conditie (gelukkig) wel redelijk op peil blijft. Plus dat het niet zo'n groot rondje is.