Met andere testen zou ik ook boven de 130 scoren, waren geen officiële testen overigens, maar geven natuurlijk wel een beeld. Maar toch, voel me niet anders. Wel vind ik soms dat je direct kunt zien aan mensen dat ze nog dommer dan het achtereind van een koe zijn zodra je ze gezien hebt en ze 1 zin gezegd hebben. Daar voel ik me niet thuis. Maar bij politiek geneuzel ook niet (interesseert me niet). Ik ben wel een echte perfectionist. Maar daarvoor hoef je niet hb te zijn. Ik denk ook niet dat ik bij de mensa mensen vind die geïnteresseerd zijn in mijn hobby en roeping: duiken.
Ik blijf wel gewoon mezelf (je kunt het toch niet iedereen naar de zin maken).

zo erg is het, terwijl je zou denken dat ik na 4 jaar mooie toetsen afleggen toch een patroon zou gaan zien
. Het verklaarde veel dingen in zijn en mijn leven, puzzelstukjes vielen op hun plek. En daar kun je je voordeel mee doen door info op te zoeken hoe je er mee om kunt gaan. Persoonlijk vond en vind ik emotionele ontwikkeling nog net even belangrijker dan een hoog IQ en daarmee zit het gelukkig wel goed in de familie.
.
Ik hou ze soms nauwelijks bij
en gewoon hard werken met de handen! Ik word heel gelukkig van de badkamer poetsen
glimt zo mooi