Ik snap heel goed dat het moeilijk is, maar denk aan jezelf...
Als je zo doorgaat komt vanzelf het moment dat je echt breekt en dan ben je verder van huis
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lovelygirly schreef:De moed om me daadwerkelijk ziek te melden heb ik niet.. hoe graag ik ook wil.
denk gewoon dat ze te veel op me hebben ingepraat dat er echt geen personeel is.
lovelygirly schreef:Ze zijn erg boos dat ik naar huisarts ga zonder te overleggen.
lovelygirly schreef:ik mag nu morgenochtend gaan maar moet voor 12 uur terug zijn
Aryana schreef:Oke gelukkig heb je morgen iig een afspraak, misschien dat de huisarts je wel de moed kan geven. Het is te hopen dat de boodschap bij je huisarts tot hem doordringt dat je echt niet meer kan, dus heb een duidelijk verhaal en bagatelliseer het voor jezelf op dat moment dan ook niet.
lovelygirly schreef:Vannochtend afspraak gehad met de huisarts.
Heb een burn out en moest me gelijk ziek melden.
Zit nu thuis te wachten op een telefoontje van werk.
die was in overleg met bedrijfsarts.
maar de woorden van de huisarts was: burn out en de ziekte wet in.
goed van je! Je bent nog zo jong, kom op.... lovelygirly schreef:die maakt de uiteindelijke beslissing dan of ik thuis
mag blijven of dat ik weer werken moet.
lovelygirly schreef:Allemaal erg bedankt voor de berichten en steun!
dat is erg fijn!
nu is het wachten op donderdag wat de bedrijfsarts zegt.
die maakt de uiteindelijke beslissing dan of ik thuis
mag blijven of dat ik weer werken moet.
Dreamybol schreef:Bedrijfsarts beslist überhaupt niet, die heeft namelijk een adviserende rol. Maar het is wel makkelijker als die ook erkent dat je ziek bent.