Echter zou ik volgende week ongesteld worden, en met zo'n warm weer een maandverband... ieuw! Dus ik ga dapper zijn, en het ook proberen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Echter zou ik volgende week ongesteld worden, en met zo'n warm weer een maandverband... ieuw! Dus ik ga dapper zijn, en het ook proberen. XAnoukdb schreef:is ob pro comfort mini met inbrenghuls of moet je die erbij kopen??
Sunshine80 schreef:XAnoukdb schreef:is ob pro comfort mini met inbrenghuls of moet je die erbij kopen??
Die zijn zonder inbrenghuls. Je koopt de tampons met inbrenghuls of zonder, die zijn niet los te koop.
Ik heb er nooit moeite mee gehad, maar herinner me nog goed mijn nichtje die zich een keer 's zomers bij ons thuis in de badkamer opsloot omdat ze zo graag wilde zwemmen, maar nog nooit een tampon had gebruikt. Zat zij aan de ene kant van de deur en ik kan de andere kant... haar moed in te praten!Het is gelukt, ze heeft langer naar het pakje zitten staren dan dat ze probeerde, maar je moet het gewoon even proberen.
Ik zou gewoon nu je nog niet ongesteld bent even uitproberen met tampons met inbrenghuls (van tampax bijvoorbeeld). Zodra hij erin is, gewoon gelijk eruit halen dan heeft de tampon nog geen vocht opgenomen.
Trouwens, ik gebruik ze ook nog steeds van tampax, vind ze veel fijner, zitten in 1x goed!!!
Kom op, meid. Je moet het toch een keertje uitproberen, er komen vaker momenten dat je ongesteldheid niet goed uitkomt.

jammer wilde net een youtube filmpje posten...
) 
KimD schreef:Maak je niet druk joh! Ik heb eens in alle haastigheid een tampon met plastic en al erin geschoven (Jaja af en toe verstrooid)! toen ik begon te lopen dacht ik verhip wat schuurt dat raar er zit iets niet goed...
En na ongeveer alle posities gewurmd te hebben en mijn vriend minstens 10x had gevraagd wat ik in hemelsnaam aan het doen was dacht ik oliebol! het plasticje.
Terug naar de wc, die eruit geperst plasticje eraf en weer terug geduwd.
en nu kan ik tenminste normaal douchen zonder dat het bloed direct alle kanten op spuit
Eergisteren voelde ik m'n eisprong dus over ± 12 dagen ongesteld, en laat ik nou net morgen voor drie weken naar Spanje gaan
Maar ik ga gewoon zwemmen hoor met tampon, ik laat er mijn vakantie niet door verpesten!
Magrathea schreef:KimD schreef:Maak je niet druk joh! Ik heb eens in alle haastigheid een tampon met plastic en al erin geschoven (Jaja af en toe verstrooid)! toen ik begon te lopen dacht ik verhip wat schuurt dat raar er zit iets niet goed...
En na ongeveer alle posities gewurmd te hebben en mijn vriend minstens 10x had gevraagd wat ik in hemelsnaam aan het doen was dacht ik oliebol! het plasticje.
Terug naar de wc, die eruit geperst plasticje eraf en weer terug geduwd.
Ik ben net zo erg, het is een wonder dat dit mij nog nooit is gebeurd![]()
Lang leve de tampon, het maakt me niet uit wat voor enge ziektes je er eventueel van kan krijgen, zo'n stinkend plastic ding in m'n onderbroek hoef ik never nooit meeren nu kan ik tenminste normaal douchen zonder dat het bloed direct alle kanten op spuit