moonfish13 schreef:Ik vond het toch zo raar dat ik altijd puistjes had ja kan je doen wat je wilt hoor als je niet tegen melk kunt.
Melk is ook ontzettend vet omdat het als doel heeft het jonge dier snel te laten groeien, en dat hoeven wij niet meer..
Ach ik vind het nutteloos, zou best af en toe een ijsje willen maar ik wordt er dusdanig beroerd van dat ik het wel laat.
Ik heb er namelijk rustig 5 dagen plezier van, veel pijn en 2 dagen echt van het padje af in mijn hoofd.
Wbt kraanwater dat klopt inderdaad, maar je hebt ook nog exo oestrogenen.
Dat zijn oestrogenen die zich gedragen als lichaamseigen oestrogeen en dat zit onder andere dus in plastic.
Er staat een cijfer op plastic wat de vuilgraad daar in bepaald.
Ik heb een Brita fles met koolstoffilter maar ik twijfel of je daar alles mee weg krijgt eerlijk gezegd.
Maar plastic opwarmen is daar in echt een no go bijvoorbeeld, dan komt er nog veel meer vrij.
Zelfde dus met je plastic bekertje koffie op je werk..
Die exo oestrogenen zitten bijvoorbeeld ook in Soja, reden dat ik geen soja eet.
Oestrogeen kan een oestrogeendominantie veroorzaken wat dus onder andere PMS kan veroorzaken.
Maar ook bijnierklachten, schildklierklachten, progesteron tekort en allerlei andere dingen..
Ik heb daar een tijd progesteron voor gesmeerd, maar helaas kan ik niet meer tegen de creme..
Idd, door die 'molen' ga ik nu..
Deze site heb ik gebeld en volgens hun zou het het oestrogeen uit het water filteren..het staat niet op hun site en dat heeft natuurlijk een reden..want die oestrogenen zijn voor mij t belangrijkste punt om zo'n filter te halen bv..dus heb ze gevraag dhet dan op de site te vermelden, gezien het voor velen wel belangrijk is te weten..heb het nog niet zien staan, dus vraag me dan af in hoeverre het waar is wat de medewerkster zei.
http://www.purityh2o.eu/shop/bestellen/ ... ypack.html
even terugkomend op het melk drinken..ik kan tegen weinig zuivelproducten (en idd varkensvlees), waar het hem in zit ben ik nog niet achter..geitemelk gaat wel zonder een dikke tong te krijgen en dikke slijmvliezen, net als biogarde stand, de rechtsdraaiende, dat gaat ook prima.
Van kaas (behalve gongorzola en geitekaas???) en melkproducten krijg ik vette huid puistjes en opgeblazen in mn gezicht (ja en overaql haha)..jeugdpuistjes op mn 35e! Kaasfondue ben ik gek op, doe dat eens per jaar, maar loop gemiddeld 2 maanden met kleine ontstekingen onderhuids op wang rond..heel idioot, de littekens zijn nog zichtbaar...
Dus TS, zou eens proberen het weg te laten 2 weken of te vervangen voor geitemeld en biogarde..(als je dat lust natuurlijk) wellicht dat het toch helpt?