Nesteldrang en kinderkriebels... Hoe ga ik dit tegen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:51

Oeh een kindje lijkt mij ook zo leuk :)

Inmiddels 25 jaar dus mooie leeftijd begint te komen vind ik :) Huis, getrouwd nu nog een vast contract en dan maar eens kijken of het ons gegunt is :)

Ik kan jou 'maars' goed begrijpen hoor :j ik zou maar gewoon proberen er zo min mogelijk over na te denken...

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:55

VisibreTeam schreef:
Kinderen komen écht wel

Hoop je, niet alles is vanzelfsprekend, ook kinderen krijgen niet...

Feria

Re: Nesteldrang en kinderkriebels... Hoe ga ik dit tegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:10

TS ik ken je situatie spijtig genoeg ook -O-
Ik heb al jaren nood aan een eigen plek en moedergevoelens zeg maar. Heel vervelend, maar niets aan te doen denk ik. Ik ben afgestudeerd, maar ben beginnend zelfstandige, dus samenwonen staat nog neit direct op de agenda en kinders al helemaal niet, daarom pik ik af en toe de kinders van men zus. Is een win-win situatie, zij heeft even rust en ik heb even gillende en krijsende kleintjes rond me :D Ik kan je vertellen dat je na een dag blij bent dat je ze kan terug brengen haha :D

mamamier

Re: Nesteldrang en kinderkriebels... Hoe ga ik dit tegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:34

Ben mama van 4 dochters en ik kan niet anders zeggen dan dat het heerlijk is. Misschien heb ik geluk gehad hoor, mijn kinderen sliepen en slapen door, waren geen huilbaby's, gaan overal mee naar toe. Zetten niet de Mac Donalds of Ikea op stelten als ze mee naar huis moeten en gaan gewoon mee naar stal, op wedstrijd etc. Nu zijn er 3 al wat groter (13, 11 en 11) dus al een stuk zelfstandiger maar ook zij zijn klein geweest. De kleine uk (net 3) past zich voorbeeldig aan aan ons ritme en is dus ook (weer) een heel gemakkelijk kind. Avondje weg? Dan komt grote nicht of tante oppassen.
Nee, ik kan niet zo snel bedenken waarom het ouderschap niet leuk is. Bovendien denk ik dat je met die verhalen niet bij iemand de kriebels kan wegnemen want het is nu eenmaal een natuurlijk proces wat de meeste vrouwen vroeg of laat overkomt.
Probeer op een rijtje te zetten waarom het op dit moment écht nog niet verstandig is om eraan te beginnen en maak met elkaar de afspraak om elkaar er ook niet gek mee te maken. Dat is het enige wat ik kan bedenken. Succes in ieder geval!