Hoe simpel opstaan je leven kan veranderen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Anne_x

Re: Hoe simpel opstaan je leven kan veranderen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 09:07

Fijn dat je alweer wat beter geslapen hebt.
En dat je voet iig pijnvrij was.
Hoe was de rest van de nacht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 09:13

Gisteren net voor in slaap viel jouw openingspost gelezen, en vanmorgen wakker geworden met droom enkel had gebroken en raar gevoel bij voet. Gelukkig voor mij nog van de droom, maar voor jou werkelijkheid, vreselijk!!

Heel veel sterkte en beterschap! Lief je vriendinnen zo goed helpen!

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 09:20

Wat naar voor je! Maar maak je niet te bezorgd, na de operatie mag je al redelijk snel weer (in gips) lopen en je zult zien dat dat veel beter gaat dan je nu denkt. Ik heb twee enkeloperaties gehad en mijn andere enkel gebroken.

Ik brak mijn enkel doordat ik uitgleed op een camping op nat gras en mijn enkel daardoor verder dubbel ging dan mocht. Heb me ook altijd zo stom gevoeld daardoor, moest gerepatrieerd worden (was alleen met de auto op vakantie). Iedereen vraagt of je aan bergbeklimmen, skiën of iets anders gevaarlijks hebt gedaan... 'Nee, ik ben uitgegleden'. Heb ook nooit eerder iets gebroken. Nu ik jouw verhaal lees, snap ik beter hoe het kan.

Heel veel beterschap en sterkte!!

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 09:41

Echt zo rot Wen... :n Nog even doorbijten nu, operatie en dan beginnen met herstellen. :(:) Gelukkig heb je goede zorg! :)

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:23

Aa jee Wendy wat ontzettend klote! Net zo voor je trouwen.. Hopelijk geneest het snel en valt het uiteindelijk mee. En dan gewoon met opstaan.. Pff! Sterkte en heel veel beterschap!!

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:26

Wat een verhaal! Heel erg veel sterkte!!!

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:35

Ah ok. Wou je geen schrik aanjagen, maar het is inderdaad zo'n stomme manier om iets te breken he! Val je honderden keren van je paard, kom je er met een schrammetje vanaf.. sta je gewoon op zoals je al miljarden keren en nog veel meer gedaan hebt in je leven .. en krijg je dit. Jeetje dat is echt stom voor je :(
Veel beterschap alvast! Laat je maar goed verzorgen en voor je het weet zit je weer bij de paardjes :)

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:40

Oooohhh wat vervelend voor je! :(:)

Maar jeetje, hoe kan dit allemaal gebeuren door simpelweg verkeerd op te staan?! :oo
Wat een pech zeg..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:42

Wen, heel veel sterkte.. Zoiets stupide is echt klote, maar jij gaat gewoon stralen op jullie bruiloft hoor!!

Eef en ik komen binnenkort langs met een grote bak fruit enzo!!
Als je daar uitgerust genoeg voor bent natuurlijk!

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:53

awh wat erg voor je :(:) veel beterschap!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:06

Heel veel sterkte.
Maar begrijp ik het nu gped dat je bij de eerste x zetten nog geen verdoving had??

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 13:20

uitgerust, ik kan niets he, en afleiding is heerlijk.. haha .. ik zie jullie wel een keer verschijnen,leuk!

bij de 1e keer zetten had ik idd geen verdoving...
echt, ik hoop dat niemand hier die pijn hoeft mee te maken, wat een hel was dat!

ik ga idd goed luisteren naar artsen, hopelijk sneloperatie en dan revalideren..

straks worden paardjes opgehaald, raar idee dat ze nu toch een eindje weg gaan als ze normaal op 5min afstand staan en ik ze 2 x per dag zie..
baal momentje... paardrijden gaat natuurlijk zo lang duren, en eindelijk was ik sinds 2weken zover dat ze heerlijk liep...
het komt vanzelf weer goed, i know.. maar stilzitten, niets doen en kunnen is niets voor mij..

ik ga mijn best doen om op trouwen gewoon te stralen! dat gaat niemand afpakken! !

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:20

Volgens mij gaat dat stralen wel vanzelf Wen. :D Daar hoeven jullie niks voor te doen :+:

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:21

Jeee.. dat snap ik niet, dat zetten doet zelf al met verdoving pijn. En dan bij een 3voudige breuk?? Wat een hel idd!

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 13:25

:)

ik zie dat ik meerdere reacties vergeet te reageren, gaat lastig op telefoon.. vragen maar gewoon nog een keer stellen dan :D

zo lief al die reacties, en soortgelijke verhalen. echt, je weet dat je niet de enige bent, maar goed te horen dat er meer zijn die op banketstaaf manier iets breken..

ja, ik snap het zelf ookniet..met verdoving voelde ik het bijna niet, maar dat zal wel komen door de giga pijn daarvoor. dan valt alles mee..

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:56

Jeetje TS, wat heb je een pech gehad! Dat je door zoiets simpels als opstaan je enkel kan breken...
Beterschap en succes!

Francii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 14:49

Autsj ..
Je ziet het altijd eah, ongelukken komen precies op het verkeerde moment .. :(

Ik hoop echt dat je weer heel snel de oude zal zijn, en vooral dat je de allermooiste bruiloft zult hebben !
Zo niet, trouwen op krukken is toch ook wel eens leuk om mee te maken ? vooral de ring omdoen zal heel grappig worden .. :D

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 16:40

Ik realiseerde me dat ik nog helemaal niet in het topic had gereageerd want hij stond niet in mijn berichten lijst.
Maar daarom ook hier nogmaals een knuffel voor jou. :(:)
Je hebt echt dikke pech gehad. Je lijkt je ook wel redelijk makkelijk eraan toe te geven dat het nu eenmaal zo is, knap hoor! Meer kan je ook echt helaas niet doen. Ik duim voor een snelle en goede operatie en een goede revalidatie natuurlijk!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:28

Jakkes wat een rot verhaal zeg! Ik herken je 'nee ik wil het niet gezet hebben' reactie, ik kan het ook niet aanzien als dit gebeurd op tv oid. Wat zul jij een pijn hebben geleden. :(:)

Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel aan de beurt bent voor de operatie!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 20:31

Ai wat een baaldag. Luister goed naar je lichaam. Enkels zijn heel kwetsbaar weet ik uit ervaring. Sterkte met de operatie en het herstel!

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 09:12

vannacht een goede nacht gehad. lang geslapen, en zelfs op mijn zij kunnen liggen! heerlijk!
vandaag is spannende dag, straks het ziekenhuis bellen! duimen dat operatie snel is,zodat ik daarna weer snel op kan bouwen, want nu is het natuurlijk nog steeds kapot...

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:14

Oei wat is dat schrikken zeg! Heel veel sterkte, ik hoop dat je op de mooiste dag van je leven enigszins lekker de dag door kan komen zonder teveel pijn of dingen die je niet goed kunt!

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 07:27

dankjewel..

update over operatie: donderdag wordt ik geopereerd. als het goed is, en alles goed gaat, dan kan ik in de avond weer naar huis.
dus nu naar donderdag toe leven. gisteren was niet zo'n fijne dag.meer pijn gehad. vannacht ook slechter geslapen.
vandaag ook veel alleen, dus dat wordt slapen en tv kijken denk ik ;)

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 07:33

Wat fijn dat je waarschijnlijk gewoon meteen naar huis kan zeg. Sterk.
te vandaag

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 07:34

kreeg het benauwd van je verhaal, teveel details ;-) klinkt heel naar en pijnlijk bah! Veel sterkte met de operatie en je verdere herstel!