Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Urielle schreef:Jawel hoor, ze moet het vooral doen als ze wil. Maar ik ken haar situatie en ik vind het zonde omdat ik weet wat erna komt. Ze mist echt wat imo
Ondanks dat BV in het begin gewoon K*T is om te doen

Rapperijder schreef:Om nog maar eens aan te geven hoe erg het gesteld is: ik krijg nu dus PBs waar in staat dat kinderen asociaal en dom Worden van flesvoeding en dat ik dus vooral moet blijven proberen met de borst. Zucht...
Zucchero schreef:Ik heb niet het hele topic tot in detail doorgenomen,
Zet hem op TS. Komt vast allemaal goed!!!
, de tweede nog geen jaar erna ook geflest, en het zijn twee wolken van kinders inmiddels 12 en 13 jaar oud. nergens last van
,
Melkproduktie helemaal van de leg, hij kreeg veeeeel te veel. Toen ook lekker overgestapt op flesvoeding, wat een verademing. Eindelijk kon ik een beetje ontspannen! Ik kreeg ook continu scheve gezichten als mensen hoorden dat ik flesvoeding was gaan geven.
Het was wel mijn eigen keus om weer te beginnen met borstvoeding, ik zou me niet laten overhalen door anderen. _Covergirl_ schreef:Ik ken het. Bij mijn eerste ook borstvoeding gegeven, tot hij met 3 weken oud in het ziekenhuis kwam te liggen wegens overvoering.Melkproduktie helemaal van de leg, hij kreeg veeeeel te veel. Toen ook lekker overgestapt op flesvoeding, wat een verademing. Eindelijk kon ik een beetje ontspannen! Ik kreeg ook continu scheve gezichten als mensen hoorden dat ik flesvoeding was gaan geven.
Nu heb ik een tweede kindje en geef nu 4 maanden zonder problemen borstvoeding. Het gaat supermakkelijk, en lekker goedkoop.Het was wel mijn eigen keus om weer te beginnen met borstvoeding, ik zou me niet laten overhalen door anderen.
TS, zoek gewoon een verloskundige die je ligt, en geef direct aan dat je geen borstvoeding wil geven. Het is jouw lichaam, jouw kind, jouw beslissing. Ik denk altijd maar; beter een ontspannen en tevreden moeder, dan met veel gewurg proberen te voldoen aan het ideaalbeeld qua borstvoeding.
_Covergirl_ schreef:Ze hebben het niet altijd bij het rechte eind, de experts. Soms moet je gewoon naar je eigen gevol luisteren. Als ik de kraamhulp had gehoorzaamd, was mijn melkproduktie ook weer te veel geweest.
xSlvna schreef:Het kind knijpen om hem wakker te maken? Die had ik gelijk de deur gewezen, wordt wel van zelf wakker als die honger heeft.
Hij ging alleen huilen.