Vrouwen en condooms, draag jij ze mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:22

Jolliegirl schreef:
Ik duik niet zomaar met iemand het bed in. No way.

Voor mij dus ook echt Dé reden dat ik ze niet zelf bij hoef te hebben en dat ik verwacht/ er vanuit ga dat de man in kwestie ze bij/ in de buurt heeft mocht het 1ste moment er komen :)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:23

Toen ik vrijgezel was had ik ze altijd bij me... nu vaste vriend en een baby wens dus heb ik ze niet meer nodig *\%/*

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:25

ik heb ze ooit (in een ver verleden) bij gehad maar nooit gebruikt. Daarna altijd vaste relaties en gezien ik allergisch ben voor latex is het gebruik ervan bij 1 of 2x gebleven in totaal :o
En nu tja, ik zou toch niet zomaar met eender wie in bed kunnen duiken dus... Nee geen behoefte aan een voorraad

MarliesV

Re: Vrouwen en condooms, draag jij ze mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:29

In mijn vrijgezelle tijd had ik ze wel bij me. Standaard in mijn tas.
Was nog al losbandig en had geen zin in 'lekker opnaaien' en dan er achter komen dat je geen condooms bij je hebt.

Nu niet bij me meer maar ook geen vrijgezel meer.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:32

love_western schreef:
Ik heb nooit condooms op zak (volgens mij kunnen ze toch ook beschadigen, als je ze al een poos in je portomonee hebt) En ze ook nog nooit gehaald. En wat was ik blij dat vriendlief ze de eerste 2 x keer was vergeten :') Maar het viel gelukkig mee. Daarna al vrij gauw aan de pil gegaan. Omdat volgens mijn vriend die dingen harstikke strak zitten. En ik de geur verschrikkelijk vond.

Maar zou het tussen mij en vriendlief uitgaan, dan zou ik wel condooms bij mij dragen.

Je kan condooms inderdaad beter in een blikje of doosje meenemen dan los in je tas of portemonee. Vooral als ze er waarschijnlijk wat langer in blijven zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:43

Amaris schreef:
Rebeccaa schreef:
Ik draag ze niet bij me en ik vind dat persoonlijk ook aan de jongen eerlijk gezegd.

Echt?
je bent toch verantwoordelijk voor je eigen gezondheid.
Leuk om chlamidya op te lopen 'maar het was zijn verantwoordelijkheid!'

Ik zeg toch nergens dat ik het dan zonder zou doen?
Heel erg makkelijk, dan gebeurt het gewoon niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:44

liedje89 schreef:
love_western schreef:
Ik heb nooit condooms op zak (volgens mij kunnen ze toch ook beschadigen, als je ze al een poos in je portomonee hebt) En ze ook nog nooit gehaald. En wat was ik blij dat vriendlief ze de eerste 2 x keer was vergeten :') Maar het viel gelukkig mee. Daarna al vrij gauw aan de pil gegaan. Omdat volgens mijn vriend die dingen harstikke strak zitten. En ik de geur verschrikkelijk vond.

Maar zou het tussen mij en vriendlief uitgaan, dan zou ik wel condooms bij mij dragen.

Je kan condooms inderdaad beter in een blikje of doosje meenemen dan los in je tas of portemonee. Vooral als ze er waarschijnlijk wat langer in blijven zitten.

Had ik het toch goed :D

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:46

love_western schreef:
liedje89 schreef:

Had ik het toch goed :D

Durex heeft trouwens wel een tijdje van die blikjes aangeboden dus misschien was dat advies wel gewoon commercie :$ .

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 12:02

Ik gebruik ze al jaren niet meer, want heb een vaste partner.
Maar ik had ze idd wel in huis, en in mijn tas.

Toen heb ik een keer een seks partner gehad waarbij hij verzoop in de condoom dus dat was ook geen veilige manier, en idd dan ben ik van mening dat hij zijn eigen condooms voor elkaar moet hebben want het is volgens mij vrij zeldzaam als iemand een piemeltje heeft van hooguit 7 cm...

En met mijn vriend heb ik ze nooit gebruikt, wij kregen een relatie ik wist dat ik soa vrij was en hij ook dus niet nodig :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:28

Wat zou er met een condoom kunnen gebeuren in een portemonee. Bij mij zit hij op een vaste plek en komt daar noot vanaf.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:38

lifaya schreef:
wat nou als je Orlando Bloom tegenkomt en en hij een one night stand wil? :+ :)) :)) :))

:')
Nou die mag er in dat geval zo wel op hoor. :')
Kans van 1 op tig miljard dat ik die tegenkom en dat hij met mij wat zou willen. -O-

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:44

lieveli schreef:
Ik heb ze áltijd bij me, in elke tas minstens 1. Mannen en vrouwen zijn gelijk wat mij betreft, het is de verantwoordelijkheid van beiden.

+1

neem liever het heft in eigen handen, je weet maar nooit wanneer je er 1 nodig hebt
waar er 2 sex hebben....

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:53

Ik heb ze ook altijd bij me, zelfde reden als lieveli en minikatje.
Ik heb trouwens zo'n fout Durex-blikje (officieel heet het een Love-Box). :')

Afbeelding

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:54

_O-
*kuck kuch*
heel sexy

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:55

Ik "won" hem bij het kerstcadeautjes-dobbelspel. Inclusief pakje noppencondooms ter navulling. _O-

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:59

Noppencondooms, de slechtste uitvinding sinds het bitloze hoofdstel met sperriem ;(.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:08

ChantalSmook schreef:
Wat zou er met een condoom kunnen gebeuren in een portemonee. Bij mij zit hij op een vaste plek en komt daar noot vanaf.

Volgens mij heeft dat met de druk/warmte te maken in een portemonnee (aangezien vooral mannen ook nog eens de neiging hebben om die in hun broekzak te steken).

Ik heb ze niet bij .. maar ben ook absoluut niet van plan spontaan met iemand het bed in te duiken. En eerlijk, van mij mag de man daar ook voor zorgen. Die weet tenslotte precies wat die nodig heeft. Hij zorgt voor het anti-SOA deel, dan zorg ik voor het anti-kind deel. Ik zie niet in waarom de vrouw voor beide moet zorgen. Tuurlijk let ik op mijn gezondheid, maar dat hoort hij toch net zo goed te doen?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:54

ChantalSmook schreef:

Zal ook wel een beetje van je portemonee afhangen maar soms heb je so'n slappe portemonee die dan in de kontzak word geduwd en er dan ook nog andere dingen in hetzelfde vakje gaan. Dan kan ik me wel voorstellen dat je condoom daar onder lijd. Als je zo'n grote stijve damesportemonee hebt die in je handtas gaat zal het vast al minder snel mis gaan.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 17:57

Ik heb meestal wel een condoom in m'n tas zitten. Heb een vaste relatie en ben vanwege medische redenen even gestopt met andere anticonceptie.
Waar ik ga, gaat tas, dus als vriendlief en ik onverwacht ergens overnachten en de mood springt erin, dan heb ik altijd bij me. :P

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:02

Ik vind het maar raar om eerlijk te zijn voor degenen die geen vriend hebben en of scholieren.

Laten ze zich tegenwoordig zo makkelijk pakken?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:17

Ragdollcat schreef:
Ik vind het maar raar om eerlijk te zijn voor degenen die geen vriend hebben en of scholieren.

Laten ze zich tegenwoordig zo makkelijk pakken?

Jep.. Zo vroeg mogelijk tegenwoordig....

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:19

Juist dat bedoel ik. Ze zouden zich niet met dit soort dingen bezig moeten houden.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:21

Ragdollcat schreef:
Juist dat bedoel ik. Ze zouden zich niet met dit soort dingen bezig moeten houden.

Gebeurt...
In de toekomst zal t net als vroeger worden, zo snel mogelijk een kind...

Triest eigenlijk..

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:21

Oma heeft gesproken :')

Maar weer even serieus; Ehet is gewoon de vraag of de man er voor verantwoordelijk is of niet... Het hoeft niet per se een mannetje uit de kroeg te zijn, het kan ook de 10e date zijn of weet ik veel wat... Of ik moet de enige zijn die seks niet plant :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:23

Ik vind dat je beide verantwoordelijk bent om jezelf te beschermen tegen een SOA.

Dus een condoom moet je dan wel hebben ja.
Beide kanten.

En niet simpel denken : vrouw de pil/spiraal, man de condoom.

Nee.....