Hoe zwangerschap ontdekt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

Re: Hoe zwangerschap ontdekt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:23

Aja, laten we hopen dat alle ontdekte zwangerschappen uiteindelijk eindigen in een gezond kindje dat alle liefde, aandacht en opvoeding krijgt wat het nodig heeft :)

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:25

Suzanne F. schreef:
Uitblijven van de ongesteldheid, meer niet. Verder nog geen kwaaltjes, die kwamen pas later, rond 8 weken.

Zelfde hier: uitblijven van ongesteldheid. Kwaaltjes en dan vooral (of eigenlijk alleen) extreme vermoeidheid kwamen later.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:30

eline_di schreef:
Leuke verhalen!

Nou, verschrikkelijk :')

Ik ga morgen eerst even de Kruidvattest halen. Word helemaal kriebelig hier..

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:36

dames: gefeliciteerd iedereen..
doezel: blijf bij je verhaal, hier even ter herinnering voor geval je het was vergeten:)

Jes schreef:
Patricia veel plezier morgen!!
Mer en Laulau, hopelijk snel schot in de zaak!
Doezel als het je eerste periode is na het stoppen met de pil kan het best lang duren voordat hij doorkomt.

Doezel schreef:
dit is de 2 de maand.
vorige was op tijd. had last van steken in de buik en nu pijnlijke harde borsten

Ontdenkt, mwah liep al anderhalf jaar in ziekenhuis maar voelde me deze poging anders dan de andere en het was dus raak:)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:54

De dames hebben me overgehaald te testen (topic mkz&b oa tantethee, patries, jes)
Was op dat moment pas op dag 31 van m'n cyclus terwijl ik normaal 45+ cyclussen had. Maar had al pijn in m'n borsten toen en was 'te snel' voor ongi. Ben nu 13 weken

Wat betreft doezel, ja, daar is een waarschuwing op zijn plaats. Echt kana, dit is geen kwaadwil

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:08

Jes schreef:
Kana ik denk idd dat als iemand steeds haar verhalen blijft verdraaien (want dat gebeurde steeds) dat mensen daar best voor gewaarschuwd mogen worden ja :j
Mochten de mods het daar niet mee eens zijn zal mijn bericht verwijderd worden en zal ik vast wel iets horen.

Ik denk niet dat dit iets is om in een topic uit te vechten.. Had haar gewoon even een pb gestuurd...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:09

Pff, ik heb toch een test gehaald.. Idd bij de kruidvat, 2 voor 4.99! Maar was de laatste dus had geluk. Naja, anders had ie morgen in de bus gelegen, maar mocht het negatief zijn heb ik nog...

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:10

Dan krijg je nog meer leugens e.d over je heen. Is ook niks om uit te vechten, is enkel een waarschuwing. Wij zijn er in eerste instantie ook ingetuind, steun betuigd, maar als je dat allemaal voor piet snot doet...

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:16

Tat_jana ik snap je reactie, maar in dit geval zou dat geen nut gehad hebben...
Maar laten we hier verder on-topic blijven, mochten mensen nog vinden dat het anders had gemoeten mogen ze mij best een pb sturen en zal ik indien nodig uitleg geven.

Marocje spannend!!! Ik duim voor je!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:33

Jes schreef:
Marocje spannend!!! Ik duim voor je!

Helaas, heb mezelf weer voor de gek gehouden -O-

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:34

Wanneer is je NOD dan Marocje?

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:35

Ja nu zijn we nieuwsgierig hihi.. Jammer dat het niet raak is.. Wat kan je lijf je voor de gek houden he ?
Laatst bijgewerkt door Tat_jana op 21-05-13 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:36

He wat balen! -O-

Joanne gefeliciteerd!! Heb een poos geleden samen met jou in het klustopic gezeten :D

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:43

ik wist het gewoon dat ik zwanger was, zo'n bijzonder gevoel!
test was knalpositief, zoonlief is inmiddels 8 maand oud <3

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:48

Joanne1987 schreef:
Dan krijg je nog meer leugens e.d over je heen. Is ook niks om uit te vechten, is enkel een waarschuwing. Wij zijn er in eerste instantie ook ingetuind, steun betuigd, maar als je dat allemaal voor piet snot doet...

Inderdaad...

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:51

Sorry meiden,, ik wist niet waar het over ging vandaar :) ( ik neem mijn woorden terug )

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:51

Thnx nell! Eindelijk geluk ;)

Kan gebeuren tat_jana!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:01

Marocje jammer :(:) ..... Maar idd wanneer is je NOD?
Bij je eerdere zwangerschappen al wel snel positief of ook niet?

Patsab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:03

Eerste zwangerschap was via het ziekenhuis ( lekker romantisch, eerst mannetje in potje en inhoud potjemocht ik anderhalf uur later "ontvangen" :') na derde poging wist ik het al heel snel, zere boobies niet te zuinig.
Tweede zwangerschap was een complete verrassing, kleintje heeft zich tussen stoppen met borstvoeding en overgaan op pil er fijn tussen gepiept. Was vreselijk moe, bloed laten testen hiervoor bij huisarts, nee mevrouw er was niets mis, u zult wel moe zijn van de baby, die toen 6 maand was. Tot ik zelf maar een test heb gedaan daar mijn ongesteldheid vreemd deed, en ja hoor positief, echo in ziekenhuis en ik was al bijna 13 weken zwanger. Heb nu twee heerlijke kerels van 2 en 1 jaar. <3

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 08:20

Mijn NOD weet ik helaas niet: ik ben erg onregelmatig ongesteld, en heb dit keer niet opgeschreven wanneer ik ongesteld was.. Normaal hield ik dit netjes bij in mijn agenda, maar nu gebruik ik mijn foon als agenda en schijnbaar wist ie dus latere 'notities'?

Bij de eerste: was eind 2002 gestopt met de pil. Pas een jaar later werd ik weer ongesteld. Toen zijn we gaan 'klussen', en werd ik in dat jaar 6 keer ongesteld, waarvan 3 keer in 1 maand. Heel onregelmatig dus. In jan 2005 had ik (eindelijk) een positieve test in handen! Ik had bij de eerste dus vaker negatief getest.. Ik had trouwens wel echt zwangerschaps verschijnselen, maar leek alsof ik het niet meer geloofde: ik had last van mijn borsten, geen zin in koffie/sigaret. Misselijk viel wel mee, daar had ik al vaker last van dus weet ik niet aan de zwangerschap..

Bij de tweede. wist ik na vier maanden klussen, dat het raak was. Een gevoel. Deed een test en die was positief.

Bij de derde wist ik meteen dat het raak was, deed een test en was ook positief..

Had dus wel een beetje gehoopt dat ik het gevoel nou zou herkennen, maar wist eigelijk ook dat ik mezelf voor de gek zat te houden.. Ik denk dus dat mijn ongesteldheid er nu aankomt, want mijn buik rommelt wat..

Wow, dat is ook vlot Patsab! Maar ook wel weer lekker!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 08:23

Patriciavt schreef:
Aja, laten we hopen dat alle ontdekte zwangerschappen uiteindelijk eindigen in een gezond kindje dat alle liefde, aandacht en opvoeding krijgt wat het nodig heeft :)

Hier iniedergeval wel! :D
We waren gestopt met voorbehoedsmiddelen, en ik ben niet meer ongesteld geworden haha.. het was wel sneller dan ik had verwacht!

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 08:45

Ik merkte het pas toen ik misselijk werd en toen was ik 8 weken op weg, mijn ongesteldheid bleef wel vaker langer weg dus dat was voor mij geen reden voor een test. Helaas heeft het voor mij niet zo mogen zijn en heb ik een miskraam gehad. Nu alweer bijna 2 jaar bezig zonder resultaat -O-

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 08:52

Ik wist het vrij snel. Was altijd op de dag nauwkeurig ongesteld, maar opeens 4 dagen te laat. Test gehaald en was hartstikke positief. Niet gepland, maar wel welkom hoor.
Die kwaaltjes kwamen later pas. Rond de 8 weken. Kots misselijk en erg moe. Inmiddels 17 weken en nergens last van. Het is ook nog helemaal niet te zien en pas nog gewoon in mijn rijbroek. En rij ook nog steeds 3 a 4 keer in de week! :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 10:16

ik ontdekte het tijdens de bevalling :+

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 10:17

UltimOo schreef:
ik ontdekte het tijdens de bevalling :+

Nee toch? :+