Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kwanyin schreef:Maar meiden toch, waar komt al die onzekerheid toch vandaan? Vergelijken jullie je lichaam met dat van die vetloze modellen in boekjes? Of denk je heus dat het andere mensen gaat opvallen dat jouw lichaam zo veel lelijker is dan die anderen? Wat vinden jullie van andere vrouwen die in bikini ziet rondlopen? Denk je daar ook bij de meesten "tjee, als ik jouw was durfde ik mijn lichaam niet zo te laten zien hoor.." ?

Kwanyin schreef:Maar meiden toch, waar komt al die onzekerheid toch vandaan? Vergelijken jullie je lichaam met dat van die vetloze modellen in boekjes? Of denk je heus dat het andere mensen gaat opvallen dat jouw lichaam zo veel lelijker is dan die anderen? Wat vinden jullie van andere vrouwen die in bikini ziet rondlopen? Denk je daar ook bij de meesten "tjee, als ik jouw was durfde ik mijn lichaam niet zo te laten zien hoor.." ?

vind veel bikini's niet mooi staan omdat ik niet veel voorkant heb. Vind alleen triangel bikini''s mooi en heb hier dus thuis ook nog een super leuke livera bikini liggen zonder bandjes maar doe hem dus dom weg niet aan omdat ik vind dat hij me niet mooi staat
dan heb ik helemaal z'n platte voorkant.
In een badpak plakken ze dan tenminste nog als kleine pistoletjes aan mijn bovenlichaam. Eline_S_S schreef:Mijn buik heb ik opzich geen moeite mee. Ik heb alleen hele dikke bovenbenen. Ik heb altijd een broekje aan bij het zwemmen. Dan valt het echt niet op!

Raponsje schreef:Dames, jullie trekken toch geen bikini aan om alle mensen op het strand te imponeren?
Je trekt toch een bikini aan omdat je die ene bikini zo mooi vind / lekker vind zitten en je dan lekker op het strand kunt liggen en zwemmen?
Het zit echt in je hoofd dat mensen naar je kijken en beoordelen op het strand.
Hoofd omhoog, kin omhoog, borsten vooruit en lekker naar het strand.
Jullie zijn allemaal fabulous.
Raponsje schreef:Dames, jullie trekken toch geen bikini aan om alle mensen op het strand te imponeren?
Je trekt toch een bikini aan omdat je die ene bikini zo mooi vind / lekker vind zitten en je dan lekker op het strand kunt liggen en zwemmen?
) maar dan wel met bikinitopje. Maar het liefst ging ik gewoon helemaal niet zwemmen en droeg een lange broek en grote trui om alles maar te verbergen...
Met kleedjes valt dit wel nog harder op, dus bikini vind ik eigenlijk niet erg
Al voel ik me wel ongemakkelijk bij héél smalle mensen, daar voel ik me een rugby-speler bij
Jammer dat ik soms op de Hulk lijk (ik haal 1.60m niet, en dat in combo met van die brede schouders en veel te gespierde armen is echt geen zicht), maar 't is nu eenmaal zo
Kwanyin schreef:BarbaLala schreef:Kwanyin, Je bent een zandloper? Dat is het meest gewilde figuur(En ook het mooiste vind ik.)
Nee is een zandloper niet breed vanboven en smal naar beneden? Mijn vriend noemt het een achtfiguur. Ik ben breder aan mijn heupen en bovenbeen, boven mijn heupen word ik weer wat smaller en naar mate je naar boven gaat aan mijn borstomvang weer wat breder.
Of ja, dat lijkt ook wel op een zandloper.
is ook mijn type.Werecat schreef:Kwanyin schreef:Maar meiden toch, waar komt al die onzekerheid toch vandaan? Vergelijken jullie je lichaam met dat van die vetloze modellen in boekjes? Of denk je heus dat het andere mensen gaat opvallen dat jouw lichaam zo veel lelijker is dan die anderen? Wat vinden jullie van andere vrouwen die in bikini ziet rondlopen? Denk je daar ook bij de meesten "tjee, als ik jouw was durfde ik mijn lichaam niet zo te laten zien hoor.." ?
Ik ben 16 en ik heb te grote 'hang' borsten, wil ik ooit een fatsoenlijke bikini met ondersteuning kopen, dan kost dat 100 euro en dat geld heb ik niet.
Edit: Ze hangen niet echt, maar ze zijn gewoon te groot
Bhriseis schreef:In een badpak vind ik mezelf warempel mooi, maar in een bikini... Vooral mijn kleine tietjes vind ik daarin vreselijk![]()
Beha's draag ik altijd met vullingen en dan vind ik het allemaal prima, maar tot nu toe had elke vulling-bikini die ik paste dan zo'n gleuf boven mijn borst zeg maar, hij sloot nooit mooi aan. En met die kleine driehoek-bikini'tjes... de ene kijkt al naar links en de andere naar rechts, en dat vind ik dus echt geen gezichtIn een badpak plakken ze dan tenminste nog als kleine pistoletjes aan mijn bovenlichaam.
. Ieder jaar vind ik het wel effe pittig als ik voor het eerst weer in bikini voor de spiegel sta. Ik heb ook hele brede schouders dus voor mijn gevoel gaat het plank-figuur op dat stuk dan dubbelop. Raponsje schreef:Dames, jullie trekken toch geen bikini aan om alle mensen op het strand te imponeren?