mensen die geen water lusten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lust jij water?

ja natuurlijk lust ik water
266 (69%)
ik heb liever frisdrank, maar ik lust het wel
71 (18%)
nee ik lust geen water
46 (12%)

Totaal aantal stemmen: 383

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:40

Ik drink ook niet gouw water, als ik echt dorst heb wel ja, maar anders ook niet.

In ze zomer drink ik het ijs en ijs koud (meer ijsklontjes dan water) met jedemenge citroenschijfjes er in geplet, anders vind ik het al snel niet lekker en drink ik niks meer... :o

F_Orumster

Re: mensen die geen water lusten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:41

Ik drink het graag lauw, anders voelt het zo vervelend down the drain :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:43

Ik zit me hier lachend af te vragen hoe jullie het zouden doen als jullie in een wat minder welvarend gedeelte van de wereld waren geboren _O-

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:45

Ik ken ook iemand die geen water lust. Heeft als kind zoveel water moeten drinken dat hij er nu nog een enorme afkeer van heeft. Ranja/limonade gaat wel.

Zelf kan ik me er niets bij voorstellen. Ik drink juist graag water. :)

Pitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:46

Hahah wat grappig om te horen zeg...
's ochtends drink ik melk, 's middags heel soms sinaasappelsap ofzo en verder eigenlijk alleen maar water.. Ik snap niet hoe je dat niet kan 'lusten'. xd Het heeft niet eens smaak, haha.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:46

F_Orumster schreef:
Ik drink het graag lauw, anders voelt het zo vervelend down the drain :D

Maar dan smaakt het toch nog meer 'nergens' heen, zeg maar? :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:50

Niet te warm hoor, maar dat hele koude geeft vlot buikpijn. Dus net even het koude eraf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:50

F_Orumster schreef:
Niet te warm hoor, maar dat hele koude geeft vlot buikpijn. Dus net even het koude eraf.

drink je ook lauwe cola :')

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:53

Haha ik herken dat wel, kom ook bij veel ouderen thuis, werk in de thuiszorg en die vinden het ook altijd gek als je liever een glas water drinkt dan koffie of thee ;) Ik snap ook niet dat je het niet kan lusten, er zit geen smaak aan :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:53

Alou schreef:
F_Orumster schreef:

Frisdrank vind ik vies.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:56

Nee ik lust het wel maar drink niet heel veel. Sowieso tijdens het avond eten en naar school neem ik een fles water mee dus dat neem ik dan gewoon overdag. Maar als ik thuis ben niet, dan neem ik thee, warme chocomelk, sinaassappelsap, melk of frisdrank. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:58

F_Orumster schreef:
[***] schreef:

Frisdrank vind ik vies.

Drink je dan alleen lauw water en thee ofzo?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:59

Thee soms als ik bij oma ben, koffie lust ik niet, frisdrank niet, vruchtensappen ook veel te zoet.
Ik vind elke smaak te overheersend aanwezig, ook al bij thee.
Ik drink dus elke dag water, in een 350ml literglas. Voor het ontbijt, op werk aangekomen, rond koffiepauze, lunch, theepauze, thuiskomst, en dan 's avonds nog 1 glas. Soms heb ik tussen de vaste momenten nog weleens dorst (erg droge lucht op het werk).

Wijn en bier drink ik wel, als ik uit ben.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 22-04-13 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:00

Ik vind alleen lauw water drinker raarder dan geen water hahaa

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:07

Ik drink heel veel kraanwater. Kraanwater in Enschede is ook echt lekker. In het westen vind ik kraanwater niet zo lekker.

Stil water kopen in de winkel vind ik echt onzin. :+ Je moet er mee slepen en het geeft afval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:13

dressagelady schreef:
takkie_muis schreef:
Heb liever wat suiker na het fietsen , water lust ik opzich wel

Waarom suiker? Suiker heb je helemaal niet nodig om te functioneren .. water wel

Ik ben helemaal fan van water, als ik veel water en groene thee drink voel ik me heel clean :') Mijn lievelingswater is spa, maar drink het meest water uit de kraan.

Wat ik me dan afvraag: staan de mensen die geen water zeggen te lusten dan ook met een fles cola op de loopband bij de sportschool? :))

Anders kan je me opvegen , kan van water niet bijkomen hoor...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:15

dressagelady schreef:
Ik ben helemaal fan van water, als ik veel water en groene thee drink voel ik me heel clean :') Mijn lievelingswater is spa, maar drink het meest water uit de kraan.

Oeh, ik vind Spa een raar smaakje hebben. Van het gebottelde water vind ik die het minst smakelijk.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:15

Bijkomen? Fiets je marathons ofzo? :P of wielrennen? Normaal fietsen zou je niet van bij hoeven komen behalve dan even zitten natuurlijk...

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:16

Ik ben ook geen water fan, ik weet dat het goed is enzo maar meer dan een half glas krijg ik écht niet op..
Maar ijsklontjes en thee lust ik wel:)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:20

Valt aan te leren jolijn. Ik dronk ooit veel te weinig en heb het roer omgegooid toen ik een jaar of 18 was.
Dwong mijzelf een x aantal glazen per dag te drinken en stond het met gebalde vuisten achterover te werken.

En nu... drink ik het allerliefste water. Mensen blijven het echter vreemd vinden en denken nog steeds bij verjaardagen me over te moeten halen.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:22

Ik vind het grappig dat de mensen die geen water lusten zeggen dat het nergens naar smaakt en de waterfans verschil proeven :)) ik vind juist het water in het westen weer lekkerder dan in enschede :+

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:23

Kana schreef:
Ik drink heel veel kraanwater. Kraanwater in Enschede is ook echt lekker. In het westen vind ik kraanwater niet zo lekker.

Stil water kopen in de winkel vind ik echt onzin. :+ Je moet er mee slepen en het geeft afval.

En het is ook minder 'veilig'. Vader van een goede vriendin van mij werkt bij een waterzuiveringsbedrijf (die kraanwater 'maken') en volgens hem moet kraanwater vaker worden getest, gezuiverd etc. dan flesjes water.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:23

Ik lust geen water uit de kraan, zit een vreemde ijzersmaak aan vind ik. Heb wel altijd een fles water, daar doe ik langer dan een week mee, drink gemiddeld een half glasje per dag, kan nooit een vol glas op, tenzij ik echt dorst heb. Geef mij maar thee met melk, of chocolademelk, heb ik zo op. :D
Cola lust ik echt niet, net alsof je suiker drinkt. Ik drink meestal carvan cevitan (wel met kraanwater, maar je proeft het water dan toch niet meer zo goed) en thee dus, 's ochtens een fuitsapje.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:24

Ik heb liever ranja dan water. Omdat ik er dan meer van drink, en omdat ik te weinig vocht binnenkrijg is dat van belang.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:24

Ik ben ook raar wat dat betreft, ik vind water écht niet lekker (wordt er misselijk van), maar ik lust ook geen koffie en thee :+
Als er geen andere keus is zal ik wel water drinken, maar bij voorkeur toch echt iets anders!