Feria schreef:Ik heb het er wel al over gehad met mijn HA maar die zei dat ik er waarschijnlijk niets aan kan veranderen?
Vreselijk hoor! Die HA mag wel eens op bijscholing...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Janneke2 schreef:Maar hoezo werd jij gebeten door zo'n beest...?
Pakte je m op ofzo...????
Ik vind dat dan altijd zo jammer, als je het niet snapt dat mensen er panisch voor zijn ga je het toch niet erger maken? Ik weet zelf ook nooit zo goed hoe ik daarmee om moet gaan, iemand ideeën?
Zelfs een scooter crash gehad door een wesp in mijn helm
Scooter totall loss en ik 3weken op krukken.. En iedereen maar zeggen ach meid stel je niet zo aan..

Ik weet best dat spinnen niet eng zijn, maar krijg ineens een paniekaanval als ik een spin (denk te) zien.
(al wordt ik daar ook niet heel blij van want dan zit ik continue paranoide om me heen te kijken of hij nog in de buurt is).Ladygiroc schreef:Ik heb jaren geleden een vogelspin op m'n hand gehad.. onder het mom van 'dan kom ik van m'n angst af'... helaas..... vogelspinnen zijn niet eng.. maar voor de overige spinnen is mijn angst net zo groot.
Dat doe ik dus ook nooit weer. (Heb het bewijs gelukkig wel op foto!)

Ladygiroc schreef:Dat is zonde Marion.. Zijn net zuignapjes he die voetjes![]()
Ze zeiden tegen mij dat als je die spin liet vallen dat ie dan dood was, of het waar is boeit me niet. Dacht alleen maar als ik het eng vind gooi ik hem op de grond
Spinnen tot mierenformaat kan ik hebben, groter dan dat is eng..
) 

evanescence schreef:Ik ben er ook achter dat ze nooit alleen zijn!! :'(
Ik zit net rustig op de bank.. zie ik in mijn oog hoek iets bewegen! kijk ik even goed! En OMG!!!
[ Afbeelding ]
De buurman heeft hem nu doodgeslagen. (En de foto gemaakt!) natuurlijk was mijn vriend net niet thuis..
Ik hoop dat ik nog rustig kan slapen!!
Het is wel weer echt mijn Maandag!