Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JCDJK schreef:Hoe kan ik dan nu wel op hetzelfde gewicht blijven?
Ilja000 schreef:Maak eerst eens dat lijstje op http://www.valtaf.nl met hoeveel je inneemt, hoeveel je verbrand en wat de verhouding koolhydraten, vet en eiwit is.
Agossie schreef:Nou, bente, dat gaat niet altijd op. Ik heb regelmatig het verwijt gekregen dat ik anorexia zou hebben, terwijl ik ècht veel at, maar ook niet aankwam. Als ik dan eens ziek was, zag ik er in no time uit als een levend lijk en kostte het me veel moeite om aan te komen. Ik ben nu (door mijn leeftijd) wat "steviger" en krijg veel positievere reacties.
bente12 schreef:Ik herken je verhaal precies ik heb zelf een heeele (uhum) snelle spijsvertering waardoor ik waarschijnlijk zo weinig weeg, maarja ik denk altijd maar beter mooi dun (en je natuurlijk wel voelen en goed eten) dan te dik haha!
Agossie schreef:Nou, bente, dat gaat niet altijd op. Ik heb regelmatig het verwijt gekregen dat ik anorexia zou hebben, terwijl ik ècht veel at, maar ook niet aankwam. Als ik dan eens ziek was, zag ik er in no time uit als een levend lijk en kostte het me veel moeite om aan te komen. Ik ben nu (door mijn leeftijd) wat "steviger" en krijg veel positievere reacties.
Nanno_123 schreef:Ik moet ook altijd veel moeite doen om op gewicht te blijven!
maar sinds ik klaar ben met mijn opleiding en ik dus niet meer van die zware stages loop ben ik zelfs iets aangekomen.. je moet echt veéél eten.. want jij verbruikt waarschijnlijk meer dan dat je binnen krijgt!
maar aankomen is volgens mij nog moeilijker dan afvallen.. dus een dokter/dietist kan je daar het beste bij helpen!
hahaha
succes.Raponsje schreef:En Bente ook slanke mensen kunnen balen of onzeker zijn door hun figuur.
), heb ik een snelle stofwisseling (mede doordat ik een gedeelte van mijn dunne darm mis), heb ik een darmziekte (dus naast dat ik verterings/opname problemen heb 'vecht' je lichaam ook nog eens tegen chronische ontstekingen wat ook energie kost)Raponsje schreef:JCDJK schreef:Ja, dat weet ik nu ook wel..
Waarom maak je dan opmerkingen als "het komt er gewoon niet aan"?
Dat is hetzelfde als zeggen "Ik zou graag 1000 euro op mijn bankrekening willen, maarja een baan nemen he.. dat ga ik niet doen".