het duurt een minuut of 20 voordat ik slaap denk ik, en dan doe ik pas de volgende ochtend mijn ogen weer open, 's nachts word ik bijna nooit wakker. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bolivia schreef:Ik slaap op mijn rug met mijn armen boven mijn hoofd en één been opgetrokken. En ik ben heel territoriaal als ik slaapWord regelmatig door vriendlief wakker gemaakt omdat ik het hele bed in beslag heb genomen
Als ik alleen ben luister ik muziek voor het slapengaan. En sinds kort slaap ik ook zonder licht in want ik ben niet meer bang in het donker
) 
Ben best een vaste slaper

. Ik kan alleen op mijn rechterzij slapen als ik aan de rechterkant van het bed lig. Anders ademen mijn vriend en ik 'naar elkaar toe' en daar kan ik niet tegen.

Lizzyy schreef:Op mijn rechterzij, (naar de muur toe) in het donker, (als er een streepje licht is slaap ik al slechter) 1 knie opgetrokken en de ander gestrekt.
Apart, ik weet het
Edit: ik dacht trouwens dat ik altijd de enige was die zo debiel sliep maar dat is dus niet zo
zit nog veel te woelen en draaien, duurt soms nog wel 2u...
's ochtends herinner ik me een vijftal dromen en beleef ik allerlei avonturen in m'n slaap. Ik vind het geweldig! Maar heb ook een lange periode gehad dat ik geen enkele droom herinnerde

Dan slaap ik dus echt niet. Als ik ga slapen lig ik eerst op m'n rug of zij, dan draai ik om op m'n rug met m'n armen naar boven en dan met m'n hoofd op m'n arm(en). Ik word bijna nooit wakker en slaap wel altijd snel in.