Hoe slapen jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 07:28

Ik slaap altijd op mijn rug en beweeg nauwelijks :+ het duurt een minuut of 20 voordat ik slaap denk ik, en dan doe ik pas de volgende ochtend mijn ogen weer open, 's nachts word ik bijna nooit wakker.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 07:55

Bolivia schreef:
Ik slaap op mijn rug met mijn armen boven mijn hoofd en één been opgetrokken. En ik ben heel territoriaal als ik slaap :') Word regelmatig door vriendlief wakker gemaakt omdat ik het hele bed in beslag heb genomen O:)
Als ik alleen ben luister ik muziek voor het slapengaan. En sinds kort slaap ik ook zonder licht in want ik ben niet meer bang in het donker *\o/*

Hoera! *\o/*
(ik nog een heel klein beetje :') )

Depende

Re: Hoe slapen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 10:59

Vanochtend toen ik weer op zoek moest naar mijn sokken besefte ik me dat ik altijd ga slapen met sokken aan en deze gedurende de nacht altijd uit doe, dan worden mijn voeten te warm en trek ik ze half in mijn slaap uit. :+

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 11:15

Ik val altijd best snel in slaap, zeker binnen twee minuten.
Ik ga op mijn linkerzij liggen en word 's ochtends wakker op mijn buik met mijn hoofd zijwaarts op het kussen :) Ben best een vaste slaper :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 12:11

Slecht. :=
Ik heb een superfijn bed, maar ik kan nooit de juiste houding vinden en ik lig vaak uren te piekeren en te draaien, waarbij ik tussendoor ook altijd nog minstens een keer naar de wc moet.
Ik rol mezelf altijd als een burrito op in mijn mega dekbed en lig het liefst op mijn buik, of op mijn zij in de kier tussen mijn twee matrassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 12:14

Op mn buik,op het randje van mijn kussen. Armen onder mijn lichaam en handen in vuistjes.
En dan zeg ik welterusten!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:50

Ik val op mijn zij, met 1 arm onder het kussen en mijn benen opgetrokken in slaap. 's Nachts lig ik te draaien en in allerlei onmogelijke houdingen, afhankelijk van wat ik droom. :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:54

Wat ik me vanochtend nog bedacht :)*. Ik kan alleen op mijn rechterzij slapen als ik aan de rechterkant van het bed lig. Anders ademen mijn vriend en ik 'naar elkaar toe' en daar kan ik niet tegen.
En vriendje kroop vanochtend nog even lekker tegen me aan en ineens hoor ik achter mij 'Gatver, jij kwijlt in je slaap'. Dus kennelijk slaap ik 's nachts én ook wel op m'n linkerzij i.p.v. alleen rechts én kwijl ik dan ook nog eens :~

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:02

Plien91 schreef:
Wat ik me vanochtend nog bedacht :)*. Ik kan alleen op mijn rechterzij slapen als ik aan de rechterkant van het bed lig. Anders ademen mijn vriend en ik 'naar elkaar toe' en daar kan ik niet tegen.

Ooooh dat vind ik ook echt verschrikkelijk :)) dat in elkaars gezicht ademen

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:06

Ik val altijd heel snel is slaap, binnen een minuut of 3 :D
Ik val in slaap op mij zij, ik wissel altijd een keertje... Heb ook altijd mijn ene hand onder mijn kussen en de andere onder of naast mijn wang.. Ook altijd met mijn ene knie opgetrokken en andere voet buiten boord...
Als ik diep slaap, ga ik op mijn rug liggen, met mond open :o :')

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:11

Ik draai altijd veel voordat ik slaap. Dan denk ik de juiste houding te hebben gevonden, maar na 5 minuten ligt die toch niet zo lekker meer :+
Sowieso altijd op m'n zij of op m'n buik. En altijd een deken over me heen, anders kan ik niet slapen.
Liefst lekker donker, maar als het een beetje licht is (dat je nog wel wat kan zien in de kamer, als je ogen er aan gewend zijn) kan ik ook prima slapen :j
In principe zonder muziek, maar als ik echt niet kan slapen zet ik een muziekje op en dan val ik vaak wel in slaap.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:13

Met mn ene been recht uit en de andere omhooggetrokken en mn handen onder mn hoofd :Y)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:14

Op mijn rechterzij, (naar de muur toe) in het donker, (als er een streepje licht is slaap ik al slechter) 1 knie opgetrokken en de ander gestrekt.
Apart, ik weet het :')

Edit: ik dacht trouwens dat ik altijd de enige was die zo debiel sliep maar dat is dus niet zo :D

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:16

Lizzyy schreef:
Op mijn rechterzij, (naar de muur toe) in het donker, (als er een streepje licht is slaap ik al slechter) 1 knie opgetrokken en de ander gestrekt.
Apart, ik weet het :')

Edit: ik dacht trouwens dat ik altijd de enige was die zo debiel sliep maar dat is dus niet zo :D

Haha nee ik slaap precies zo :+

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:17

Ik slaap meestal op me zij met hoofd naar me deur toe. Draai heel veel als in me slaap
Maakt niet uit of het licht of donker is val meestal heel snel in slaap.
Slaap ook heel diep waker worden van wekkers kan ik niet. Me broer die dronken thuis komt en dan alles behalve stil doet(volgens me ouders) heb ik niet eens door als ik slaap.
Het enige waar ik wakker van wordt is als ik trek heb of me moeder die me komt wekken, doet iemand aders dat wordt ik bijna niet wakker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:23

Ik slaap altijd op mijn buik met mijn hoofd naar links óf op mijn rechterzij, anders kan ik niet slapen. Op mijn buik met mijn hoofd naar rechts is fysiek onmogelijk. Maar ik heb dan ook wel rugproblemen. :P

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:24

In bed. Met mijn hoofd van de deur af.
Het moet helemaal donker zijn. Soms val ik snel in slaap, meestal duurt dit wat langer.
Slaap zowel diep als onrustig.
Het droomarsenaal bestaat uit nachtmerries. :')
Ik slaap op mijn rug en op mijn zij, maakt niet uit welke, alleen niet op mijn buik. :P

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:26

Ik lig altijd even te kijken, dan probeer ik te slapen door mijn ogen dicht te doen. Ik moet altijd wel op mijn zij liggen, als ik eenmaal slaap maakt het niet veel uit. Ik word altijd wel even wakker als ik me omdraai, maar word bijna nooit 's nachts wakker :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:32

In slaap vallen is een ramp bij mij := zit nog veel te woelen en draaien, duurt soms nog wel 2u...
Eens ik slaap, slaap ik wel aan één trek door. Als ik 's nachts wakker wordt (wat weinig gebeurt) om bv naar de wc te gaan kan ik gewoon weer in bed kruipen en ben ik binnen de 10min weer in dromenland. Ik vind het fijn om zo hoog mogelijk en ergens tegen aan te liggen met m'n hoofd. Dus meestal m'n kussen tegen de muur of tegen een ander kussen, en dan de foetushouding :j

Dromen gaat met ups en downs... Momenteel waan ik me echt in een andere wereld 's nachts :') 's ochtends herinner ik me een vijftal dromen en beleef ik allerlei avonturen in m'n slaap. Ik vind het geweldig! Maar heb ook een lange periode gehad dat ik geen enkele droom herinnerde :)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:35

Ik lig altijd op m'n buik of zij, met m'n armen onder m'n hoofd.
Droom altijd heel heftig, van moord en doodslag of hele avonturen, maar vind het juist fijn haha.
Wordt altijd uitgeruster wakker als ik heb gedroomd (en het me kan herinneren)
Meestal kijk ik nog even tv of luister ik muziek, vooral van dat laatste kan ik echt genieten!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:43

Ik slaap als een lijk :')
Op m'n rug en handjes gevouwen op m'n buik.
Dromen doe ik eigenlijk heel vaak, bijna altijd wel. Het moet ook wel echt super stil zijn, bij het kleinste geluidje kan ik al niet slapen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:47

ligt er net aan waar de katten liggen..

ik heb gewone gordijnen dus niet donker.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:50

ik slaap op m'n buik/zij, in het pikkedonker,meestal met nog een heleboel gedraai voordat ik slaap.. En omdat ik nogal moeilijk in slaap kom lig ik eerst altijd nog verhalen te bedenken, meestal dezelfde waar ik weken, zo niet maanden op door ga en die daarna een keer uitschrijf :)

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:51

Bij mij moet het wel altijd donker zijn. Als het licht in de gang aan staat dan schijnt het door m'n sleutel gat heen en dat is zoooo irritant _-:( Dan slaap ik dus echt niet. Als ik ga slapen lig ik eerst op m'n rug of zij, dan draai ik om op m'n rug met m'n armen naar boven en dan met m'n hoofd op m'n arm(en). Ik word bijna nooit wakker en slaap wel altijd snel in.
Dromen doe ik niet elke nacht, een paar keer per week en 9 van de 10 keer weet ik het niet meer als ik wakker ben geworden, alleen dát ik heb gedroomd :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:53

Ik slaap op veel mogelijke manieren, zolang het maar opgerold in m'n dekbed is. Dat is wel altijd een tegenvaller als vriendlief er is, dan moet ik delen. :+