Ik wil dat spul echt nooit of te nimmer meer in mijn lijf hebben. En wat de dokter zegt over 3 maanden nodig voor stabiele hormoonspiegel, en voor je iets over je gedrag kan zeggen: dat klopte bij mij niet! Mijn pilstrip was op, dus ik nam 1 pil van oude strip (oude pil) en ik was na een half uur gewoon precies zoals toen ik dat ding slikte. Zin om alles stuk te gooien, mensen te slaan, mezelf pijn te doen, geduld van 0,000001 seconde, DRAMA. Om vervolgens in janken uit te barsten, liefst de hele dag in bed blijven, mezelf super zielig te vinden. Wát een verschrikking. En ik wist best dat ik dat niet moest doen en ik probeerde me wel in te houden, maar het is er niet gezelliger op geworden. 3 dagen van de pil af en ik was gewoon weer mezelf. Genieten van kleine dingen, kunnen lachen, eindeloos geduld, voor anderen klaarstaan ipv te ergeren en met mezelf bezig te zijn, gewoon lekker ontspannen
En niet zwanger raken zonder pil is prima te doen, inderdaad zoals hierboven gezegd bijhouden wanneer je ongesteld worden en in het begin extra veilig twee weken rondom je eisprong niet (zonder condoom) seksen. Pas als je een beetje zeker bent van je cyclus kun je wat dichter bij de eisprong vrijen. En wat ik persoonlijk wel handig vind, nu ik gestopt ben met de pil kan ik mijn eisprong voelen. Best praktisch.
Succes iedereen!

Misschien is dat wel een oplossing om iig de barrière te doorbreken?
. maar ik voel me wel aangetrokken tot mn vriend dat is zeker het probleem niet. soms voel ik me wel eens schuldig tegenover hem, beetje beter mn best doen zeker haha.
Nu aan de nuva ring, maar ik krijg toch weer bijwerkingen... Ga voorlopig maar even lekker zonder hormonen in m'n lijf!