Barendshoeve schreef:@ Maartje: Ja we hebben wel samen voor de kinderen gekozen. Alleen heeft ze van begin af aan duidelijk aangegeven dat als we zouden "scheiden" ze geen rol wilde in het leven van mijn kineren. Denk ook dat dat komt omdat ze daar op geen enkel vlak toe instaat is.
@ Lente: Voordeel van op vrouwen valen, je hoeft haar niet gelijk als mogelijke partner voor te stellen. En mijn kinderen hechten zich ook snel hoor. Maar er lopen aardig wat mensen in en uit die blijvend in hun leven zullen zijn. En ze hebben nog wel een paar keer gevraagd naar haar maar dan zei ik dat ze een eigen huisje had en dan vonden ze het weer prima.
Maar eigen stond zij er dus niet achter?
Dat lijkt me moeilijk.
Ik zou echt alleen kinderen willen als t echt onze kinderen zijn.
Net ook weer hele discussie (wel een leuke/goede trouwens)
met mn zus en vrienden van haar.
Ik zou het kind van mijn partner ook volledig willen adopteren want dat is niet zo goed mijn kind als
de gene die ik zelf zou baren.
Draagmoeder zijn zou ik niet kunnen denk ik. Ik denk dat ik teveel van t kindje zou gaan houden. Ook al is t niet mijn eigen ei.
Je gaat toch ook niet als hetero-stel zeggen waarvan man onvruchtbaar is bijv.: Nou, dan doe je het toch even met een leuke kerel?