Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Kwanyin schreef:Tja, en die je leven/vruchtbaarheid wel eens kan redden...daar zou ik me dus al absoluut niet door laten afschrikken, die man/vrouw heeft al meer dan duizenden naakte lichamen gezien waarvan er zeker een heleboel een pak lelijker dan die van jou.
leven wel, maar ik ga er vanuit dat ik wel iets merk voor ik dood ga
en daar maak ik me op mijn leeftijd nog helemaal niet druk om. En dat laatste... dat geloof ik wel ja
Jiwa schreef:Ja, ze hebben het altijd op voorraad maar je hebt toch echt een recept nodig van je HA.
Kwanyin schreef:Jiwa schreef:Ja, ze hebben het altijd op voorraad maar je hebt toch echt een recept nodig van je HA.
Officieel wel, maar ik haal het ook al tijden zonder omdat ik het iedere keer vergeet..gewoon bij de apotheek..zelfs mijn moeder haalt het heel vaak voor mij als ze eens gaat..nog nooit iets over gezegd geweest en met een "oh ja, de volgende keer als ik naar de dokter ga zal ik er eentje vragen!" zijn ze al tevreden...
Als je eenmaal een recept gehad hebt maakt het niet meer uit.
. Toen had ik ook geen keus meer
. Moeder zei achteraf "ik had al gedacht dat ze dat ging doen, vandaar dat ik je maar alleen naar binnen heb laten gaan"
. Maar achteraf bekeken misschien ook goed, heb helemaal de tijd niet gehad om er op voorhand over liggen te piekeren of twijfelen, gewoon verstand op nul en als je het één keer gedaan hebt doe je het de tweede keer vaak al wat sneller.Jiwa schreef:Ja, ik heb het over de eerste keer.Als je eenmaal een recept gehad hebt maakt het niet meer uit.
.