Dus gewoon eten, opstaan en de hele rambam zonder ook maar echt iets te hoeven.
Zoveel moeite om alle indrukken te verwerken dat ik er apathisch van werd, en dan is ''gezanik'' van ''Ga je nog eens wat doen?'' of iets heel frustrerend.
Puur omdat ik zó graag wilde, maar ik kon het gewoon niet toen.
En ik had al zo het idee dat ik het zo vreselijk druk had op die manier, zonder ook maar iets te hoeven.

Maargoed, dat is per persoon misschien verschillend, maar dat is mijn visie op die vraag.
Na een hoop aanpassingen heb ik dat niet meer zo heel erg.
Ik houd nu met periodes echt veel tijd over, maar dat heb ik nog niet stabiel genoeg.
Ik ben trouwens wel gezegend met inlevingsvermogen. Ik kan heel goed zien of iemand niet lekker in zijn vel zit ja of nee.
En dan zal ik misschien wel eens lomp uit de hoek komen, ik weet niet.
Maar dingen als totaal niet snappen dat jij eens geen zin hebt om te rijden, en dat je hem van je vriend dan maar moet verkopen zal bij mij zo niet zijn.
Ik denk wel vrij anders, je moet me niet over het randje duwen want dan heb je me in paniekmodus en dat is klote.
En dan willen mensen van alles van je wat ik op dat moment niet meer kan en dan heb je kortsluiting.
Goddank heb ik dat door allerlei maatregelen veeeel minder, ik heb periodes gehad dat ik dagelijks aan de Oxazepam zat om die reden.