Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lara_Silver schreef:Essence heeft als goedkoop zijnde eigenlijk erg fijne mascara's. Ze drogen helaas erg snel uit, waardoor het resultaat na een tijdje minder mooi word. Zeker als je net als ik alleen 's ochtends een beetje op je bovenste wimpers doet, dan verbruik je gewoon te weinig en krijgt het tijd uit te drogen.
Tigra_ schreef:Het is ook maar net wat voor resultaat je wil. Wil je meer het natuurlijke of echt de hele opvallende. Ik heb heel veel verschillende soorten. Heb die van Yves Rocher gehad(de blauwe) vind ik niet zo prettig. Heb wel van Yves Rocher de Pulp Volume die is wel erg fijn. En ik heb nu ook van Maybelline de gele en sinds vandaag de blauwe vind ze beide wel fijn. Weet niet welke ik prettigst vind. Heb ook nog Hypno Gloss van Essence vind ik minder die plakt heel erg aan elkaar dat heb je met Maybelline niet die scheid de wimper veel beter. Heb ook nog van de action liggen die was erg goedkoop en dat merk je is eigenlijk helemaal geen fijne mascara. Heb er ook nog een aantal liggen van Rimmel ook niet zo fijn ook erg plakkerig. Heb ook nog huismerk van de Hema ook niet wat ik wil van een mascara. Nivea mascara de Max volume twist. Op zich niet verkeerd. Ook het huismerk van de etos vind ik niet zo fijn.
Het is echt heel erg afhankelijk van wat je zoekt. Ik wil bijvoorbeeld dat het echt aanwezig is, dat mijn wimpers echt zwart zijn, langer lijken maar dat ze wel goed verspreid worden en het geen geplakt zooitje wordt. Ik wil dus vrij veel volume in de wimpers en dan kom ik tot nu toe toch uit bij Maybelline. Heb nog vele andere gebruikt door de jaren heen maar kan ik zo allemaal niet opnoemen. Bij de huismerken krijg ik niet het geen wat ik zou willen. Op zich prima voor een vrij natuurlijk effect.
Lous schreef:Als je mascara's uitgedroogd zijn, een drupje bodylotion erin doen en je kunt zeker wel weer een tijdje vooruit.

Saarin schreef:Maxfactor Masterpiece Max, heb heel wat verschillende merken geprobeerd, maar dit is mijn absolute favoriet!

xSwanHeart schreef:Ik heb het liefst deze (Million Lashes Luminizer van L'Oreal): http://3.bp.blogspot.com/-7UpAjIoIobQ/T ... e+Eyes.jpg
Heb laatst een gratis mascara van Essence gehad (No Limits), maar dat vind ik echt maar een rotding... Borsteltje geeft veel te veel tegelijk af, en hij droogt niet zo snel als die van L'Oreal
Gistria schreef:xSwanHeart schreef:Ik heb het liefst deze (Million Lashes Luminizer van L'Oreal): http://3.bp.blogspot.com/-7UpAjIoIobQ/T ... e+Eyes.jpg
Heb laatst een gratis mascara van Essence gehad (No Limits), maar dat vind ik echt maar een rotding... Borsteltje geeft veel te veel tegelijk af, en hij droogt niet zo snel als die van L'Oreal
is deze klontervrij of waterproof of laat deze je ogen groter lijkenje ogen NIET je wimpers
+kun je die in het kruidvat kopen en hoeveel kost die dan?
NadineBlabla schreef:hmm ik volg ook
tot nu toe is de fijnste die ik gehad heb de Maybelline One By One volume express, kost iets van 15 euro maar is regelmatig in de aanbieding bij het Kruidvat
[ Afbeelding ]