Welke mascara?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saarin

Re: Welke mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:09

Maxfactor Masterpiece Max, heb heel wat verschillende merken geprobeerd, maar dit is mijn absolute favoriet!

charlie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:14

Ik gebruik de hema 3d. Hij laat je wimpers er heel naturel uitzien, en mooi gescheiden. Hij kost 4/ 4.25.
Als je echt exreme wimpers wilt misschien niet geschikt, maar ik vind dat het een prachtig natuurlijk effect geeft

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:15

ik heb vrij lange wimpers van mezelf, maar ze plakken snel aan elkaar, dus ik gebruik one by one van maybeline

Nobodyshere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:18

Loreal paris, en rimmel Londen , Miss sporty

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:29

Maxfactor Masterpiece de gewone/goude heeft het beste borsteltje <3
+
Essence Hypno Gloss als laatste laagje voor de glans aangezien de meeste mascara's een matte zwart geven. Helaas maken ze deze niet meer :n

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:01

Lara_Silver schreef:
Essence heeft als goedkoop zijnde eigenlijk erg fijne mascara's. Ze drogen helaas erg snel uit, waardoor het resultaat na een tijdje minder mooi word. Zeker als je net als ik alleen 's ochtends een beetje op je bovenste wimpers doet, dan verbruik je gewoon te weinig en krijgt het tijd uit te drogen.

Daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee.. *D
En als dat wel gebeurd, leg ik het in een bak met heet water..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:02

Als je mascara's uitgedroogd zijn, een drupje bodylotion erin doen en je kunt zeker wel weer een tijdje vooruit. :D

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 19:29

Tigra_ schreef:
Het is ook maar net wat voor resultaat je wil. Wil je meer het natuurlijke of echt de hele opvallende. Ik heb heel veel verschillende soorten. Heb die van Yves Rocher gehad(de blauwe) vind ik niet zo prettig. Heb wel van Yves Rocher de Pulp Volume die is wel erg fijn. En ik heb nu ook van Maybelline de gele en sinds vandaag de blauwe vind ze beide wel fijn. Weet niet welke ik prettigst vind. Heb ook nog Hypno Gloss van Essence vind ik minder die plakt heel erg aan elkaar dat heb je met Maybelline niet die scheid de wimper veel beter. Heb ook nog van de action liggen die was erg goedkoop en dat merk je is eigenlijk helemaal geen fijne mascara. Heb er ook nog een aantal liggen van Rimmel ook niet zo fijn ook erg plakkerig. Heb ook nog huismerk van de Hema ook niet wat ik wil van een mascara. Nivea mascara de Max volume twist. Op zich niet verkeerd. Ook het huismerk van de etos vind ik niet zo fijn.

Het is echt heel erg afhankelijk van wat je zoekt. Ik wil bijvoorbeeld dat het echt aanwezig is, dat mijn wimpers echt zwart zijn, langer lijken maar dat ze wel goed verspreid worden en het geen geplakt zooitje wordt. Ik wil dus vrij veel volume in de wimpers en dan kom ik tot nu toe toch uit bij Maybelline. Heb nog vele andere gebruikt door de jaren heen maar kan ik zo allemaal niet opnoemen. Bij de huismerken krijg ik niet het geen wat ik zou willen. Op zich prima voor een vrij natuurlijk effect.

Jaa de mabeline en dan de gele is ook super maar de paarse ookwel

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 19:34

Ik heb het liefst deze (Million Lashes Luminizer van L'Oreal): http://3.bp.blogspot.com/-7UpAjIoIobQ/T ... e+Eyes.jpg
Heb laatst een gratis mascara van Essence gehad (No Limits), maar dat vind ik echt maar een rotding... Borsteltje geeft veel te veel tegelijk af, en hij droogt niet zo snel als die van L'Oreal

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 19:38

Lous schreef:
Als je mascara's uitgedroogd zijn, een drupje bodylotion erin doen en je kunt zeker wel weer een tijdje vooruit. :D

Als je iets bij je mascara gaat doen, kijk dan wel uit voor bacteriën en andere troep.
Je zult niet de eerste zijn die van 'aangemaakte' mascara een oogontsteking krijgt.
(vooral als je dan even lekker sopt met het borsteltje om alles te mixen, daarmee pomp je er lucht &bacteriën in).
En van die lucht droogt je mascara dan ook weer sneller uit :')

Verder is Clinique high impact mascara inmiddels mijn grote liefde.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:45

Voorheen altijd van L'Oreal lash architect, tot ik een stuk of tien proef mascara kreeg van Chanel... Die vond ik zelf voor mijn wimpers perfect. Helaas nu op, dus binnenkort even een kopen. Heb nu van Maxfactor 2000 Calorie en bevalt wel, zodra het erop zit. Want erop doen is een drama, het komt overal en nergens :')

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:49

Ik ben fan van Maybelline en heb meestal the Colossal of the Falsies. Zijn goed waterproof, makkelijk aan te brengen, en scheidt de wimpers erg goed! Maar wel weer lastig om eraf te halen := Daarvoor heb ik meestal oliedoekjes nodig.

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:55

Ik heb altijd Rimmel mascara, laatst kwam ik nivea mascara tegen bij de Action. Ook erg fijn, ze hebben ze nu alleen in die winkel niet meer.
Maybeline vind ik niet fijn, erg snel uitgedroogd -> klontjes aan wimpers en ik heb ook een mascara van essence die veel te nat is waardoor ik onder en boven mijn oog twee strepen heb staan als ik een keer geknipperd heb :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 07:04

Saarin schreef:
Maxfactor Masterpiece Max, heb heel wat verschillende merken geprobeerd, maar dit is mijn absolute favoriet!

Het verbaasde mij al dat ie nog niet genoemd was!

Afbeelding
Dit is écht mijn favoriet. Blijft netjes zitten, loopt niet uit (waterproof dan, die is echt goed waterproof!!) en als je je wimpers krult van tevoren blijft het keurig omhoog staan! :j
Afbeelding
Zo zit het bij mij :j

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 10:36

Ik wissel veel met mascara, gebruik trouwens ook vaak 2 verschillende door elkaar :+
Nu heb ik van loreal telescopic mascara in combinatie met een goedkope van essence met een fijn borsteltje waarmee ik m'n wimpers goed los kan maken van elkaar :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 10:46

Ik gebruik áltijd Blackout van Dior, maar die is met €26 euro wel iets boven budget van de TS :P
Maar ik vind het verreweg t mooiste resultaat geven, elke andere mascara valt me dan tegen.

Voorheen gebruikte ik t huismerk van de Etos, voor die prijs vond ik dat ook best heel aardige mascara's.

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 12:18

xSwanHeart schreef:
Ik heb het liefst deze (Million Lashes Luminizer van L'Oreal): http://3.bp.blogspot.com/-7UpAjIoIobQ/T ... e+Eyes.jpg
Heb laatst een gratis mascara van Essence gehad (No Limits), maar dat vind ik echt maar een rotding... Borsteltje geeft veel te veel tegelijk af, en hij droogt niet zo snel als die van L'Oreal

is deze klontervrij of waterproof of laat deze je ogen groter lijkenje ogen NIET je wimpers
+kun je die in het kruidvat kopen en hoeveel kost die dan?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 14:16

Gistria schreef:
xSwanHeart schreef:

is deze klontervrij of waterproof of laat deze je ogen groter lijkenje ogen NIET je wimpers
+kun je die in het kruidvat kopen en hoeveel kost die dan?

De L'Oreal? Die was klontervrij en waterproof ja. Hij laat niet direct je ogen groter lijken, maar naar mijn idee kwam de kleur wel beter uit. Je hebt ze voor iedere oogkleur (in mijn geval blauw), en die is nét een tikkeltje anders dan bv die voor bruin, waardoor 'ie mooi bij je oogkleur past.
Hij staat niet op de website van de kruidvat. Ik weet niet of ze 'm daar hebben, want die zit niet bij mij in de buurt. Etos heeft 'm wel, maar ik weet niet hoe duur 'ie daar is. Had er zelfs een aantal meegenomen uit Duitsland voor €15,99 per stuk. ;)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 09:35

Ik ben sinds een paar maanden hooked aan Etos 24H volume mascara! Goedkoop, werkt supergoed en is dierproefvrij. Helemaal top! :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 09:36

NadineBlabla schreef:
hmm ik volg ook :Y)

tot nu toe is de fijnste die ik gehad heb de Maybelline One By One volume express, kost iets van 15 euro maar is regelmatig in de aanbieding bij het Kruidvat :)

[ Afbeelding ]

De gele
2 v oor € 12.50 momenteel bij kruidvat dacht ik

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 10:29

Die van de hema! Dan zien je wimpers er tenminste niet zo enorm nep uit :)