Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Meestal breidt zich dat nog verder uit dus ik dacht, ik zeg het maar vast
littlegun schreef:Wat ik me wel eens afvraag:
al die mensen die met geesten kunnen 'praten', zoals Derrick O. en die mensen bij het zesde zintuig.
Al jaren zijn die programma's, maar de geesten hebben nog nog nooit iets concreets aangegeven.
Alleen vage dingen, zoals pijn in de knie, slachtoffer was een sociaal iemand, de dader is een bekende, slachtoffer heeft doodsangst gevoeld etc.
Allemaal dingen die je op verschillende manieren kunt uitleggen.
Waarom geen namen of echte feiten?
Het blijft altijd zo wazig en uiteindelijk blijkt het volksvermaak, zo komt het wel over.
littlegun schreef:Ok, cold reading is dus iets heel anders, dat wist ik niet.
Deja vu heb ik trouwens wel een keer gehad, een keer iets meegemaakt wat ik van tevoren had gedroomd.
Maar dat kan ook toevallig zijn natuurlijk.
Bizzybijtje schreef:daniquexx schreef:van derek O word toch gezegt dat dat een techniek is met vragen stellen waar je weer meer info uit kan halen toch?
Ja dat is cold-reading. En goeie research
Hij is niet zomaar zo bekend geworden.
, opgehangen. Zie geen duidelijk gezicht alleen weet ik dat het man is en al behoorlijk lang geleden. Overdag geen "last" van, savonds kom ik er liever niet

Ashley5760 schreef:Ja wat ik "zie" wel. Heel moeilijk uit te leggen hoe ik dat weet (en of het uberhaupt klopt).
Zijn wel meer lijken/geesten hier maar die vind ik echt eng, andere zijn ook niet heel erg aanwezig op een vrouw na.
Ook niet gek wij hebben een bunker vd 2e wo in de tuin, en zitten op de grens waar heel veel gevochten is. Dus ook wel beetje logisch.