Ben jij tevreden met je haar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Re: Ben jij tevreden met je haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:03

Ben wel tevreden met mn haar. Maar ja ik heb dan ook permanent omdat ik mijn eigen steile haar niks vind :')

Verder wil ik er wel weer eens een kleurtje in, maar telkens stel ik dat weer uit _O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:05

Ik was er niet tevreden mee, maar nu wel. Alleen zou ik het graag steiler hebben en dus minder slag :) Van mezelf ben ik blond en nu ben ik zwart. (Normaal zwart met een felle kleur)
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1995_n.jpg Zo had ik het, let niet op mn shirt :+
Laatst bijgewerkt door Ghostattack op 17-03-13 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:08

ik ben wel tevreden met mijn haar. het is bruin, steil, wel dun maar wel heel veel haar. jammer dat het zo snel gaat klitten. ik vind slag of krullen ook heel mooi maar dat blijft bij mij nooit langer dan een half uur zitten ookal spray ik een hele bus haarlak erin..

wat ik echt lelijk vind is dat nep-ultra-blonde haar, vooral die donkere uitgroei erbij die je vaak ziet :=

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:15

Ik ben niet zo blij met me haar. Voor is het stijl en achter lelijk slag. Daarbij heb ik voor heel lichtblond haar en achter soort donkerblond haar. Ik vind het 3 keer niks. Geef mij maar stijl!! :) en het mag ook wat dunner heb best dik haar...

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:16

Ik heb lang, dun, stijl haar en ben er tevreden mee :j

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:16

Ik ben tevreden met mijn haar. Vroeger had ik krullen nu is het steil omdat het zo lang is (tot aan mijn broeksband bij een heupbroek) ik heb dik haar.

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:22

Vroeger zou ik nee zeggen. Ik ben een echte rooie en ben er vroeger dan ook veel mee gepest. In mijn tiener jaren vaak geverft en later style ik het ook altijd omdat ik geen krullen wilde.. Nu sinds paar jaar ben ik heel blij en trots op mijn rooie bos krullen :) ok k style het af en toe nog eens maar lang niet meer elke dag.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:23

Ik heb heel erg krullen en ben er eigenlijk blij mee, vroeger niet, maar nu wel. Heerlijk makkelijk. Douchen, naar voren buigen en mousse er in knijpen, weer recht komen, gewoon laten liggen zoals het valt (het anders leggen heeft nl geen enkele zin gezien mijn haar toch enkel doet waar het zin in heeft) en aan de lucht laten drogen. :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:33

Ik ben erg tevreden met mijn haar, heb lang, golvend bruin haar en het valt meestal erg mooi, en anders hoef ik er alleen een natte borstel doorheen te halen. :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:33

mirka1994 schreef:
Vroeger zou ik nee zeggen. Ik ben een echte rooie en ben er vroeger dan ook veel mee gepest. In mijn tiener jaren vaak geverft en later style ik het ook altijd omdat ik geen krullen wilde.. Nu sinds paar jaar ben ik heel blij en trots op mijn rooie bos krullen :) ok k style het af en toe nog eens maar lang niet meer elke dag.

Jouw haar is juist prachtig!!
Snap echt niet waarom kinderen daarom pesten, het is juist prachtig :j
Ik wilde vroeger altijd rood haar hebben _O-

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:34

Ik ben er wel tevreden mee :)
Een beetje krullend haar tot mijn borst :)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:38

Nee ik niet..
Ik heb nu een bob en het staat me heel leuk hoor.. ik had het erger kunnen treffen..
Ik heb haar tussen lichtbruin en blond in nu moet ik eigenlijk weer naar de kapper want model is eruit.
Het valt nu tot over mijn kaaklijn en stopt voor mijn schoulder.
Het is neit dik maar heb wel veel haar. Er zit een slag in en als ik het nat op laat drogen gaat het lichtjes krullen maar niet mooie pijpkrullen eerder onverzorgd krullen.
Als ik het fohn krijg ik het nog redelijk steil maar dat staat mij niet..

Ik had graag donkerkleurig haar willen hebben en dan lang.. Ik heb in de afgelopen jaren mijn haar proberen te laten groeien maar het groeit gewoon niet verder als net over mijn schouders,,
Ik vind zowel krulen als steil heel erg mooi..

PS: ik vind rood haar echt HEEL mooi.. helemaal als het lang en dik is (bij meiden dan he) wauw daar kan ik echt heel jaloers op zijn

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:47

Soms ben ik tevreden met m'n haar, soms heb ik echt zin om t helemaal kaal te scheren :+ :D

Ik heb soms krullen, soms slag. Het verschilt per dag :+ Met krullen bedoel ik dan ook echt pijpenkrullen, slag is wat ik slag noem en anderen krullen (https://lh4.googleusercontent.com/-vZQu ... gqbgh.jpeg is slag)
De kleur ben ik wel heel blij mee :D tis een beetje rossig. Ook dat verschilt veel. Soms is het echt bruin, soms is het oranje rood (zomer, zon), soms is het bruin-rood.
Vroeger vond ik m'n haar echt verschrikkelijk, ik wilde stijl haar en rood vond ik echt verschrikkelijk. Heb het nu wel kunnen accepteren en nu ben ik er meestal wel blij mee.
Maar de knopen... gadver! dat is echt erg... Soms (vaak) gewoon knopen zo groot als m'n handpalm, letterlijk!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:51

Ik heb lang blond haar. Mijn haar is wel erg dik en ik heb krullen als ik het niet stijl. Als ik het gekruld wil moet ik er veel aan doen om de krulln mooie te krijgen en te houden, ik stijl mijn haar dus heel vaak.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:52

Ik heb lang blond krullend haar waar ik heeeel blij mee ben :D Helaas is het wel zwaar waardoor mijn krullen snel uitzakken. Daarom doe ik het meestal een beetje gladmaken met de stijltang, dan blijft het zo 5 dagen prima zitten. 's Ochtends even een borstel erdoor en klaar is kees, ideaal :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:53

Ik heb lang, bruin krullend haar.
Ben er opzich wel tevreden mee, maar had toch graag naturel stijl haar gehad :)

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 11:06

Ik ben ook niet heel tevreden met mijn haar. Heb dik krullend haar. En het is ook altijd erg droog. Had het liever stijl gehad en dunner. Dat je het makkelijk kan opsteken en dat soort dingen.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 11:11

Ik ben blij met mn haar! Heb dik, donkerblond haar met slag tot op mn bh-bandje. Over het algemeen is het makkelijk, na het wassen beetje serum erin en het zit vaak wel goed. Soms ontploft het wel, maar dat is het voordeel van lang haar: dan doe ik het gewoon vast!

Totdat ik een jaar of 14 was had ik heel erg steil en dik haar. Ik vond het toen echt verschrikkelijk! Toen heb ik t een keer kort laten knippen en sindsdien heb ik een mooie slag erin en ben ik er blij mee. :)

Liesbetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 11:15

Valt wel mee. Ik heb donkerbruin en heel stijl haar. Het had een beetje meer volume mogen hebben, maar ja. 't Is best oké. Nu ben ik het aan't laten groeien. Dat ging goed, tot mijn kapper mij deze week mailde met de vraag om opnieuw een jongenskopje te knippen. Nu ben ik in dubio, want dat vind ik stiekem ook wel leuk :-)

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 11:26

Ik ben heel tevreden met mijn haar!!
Lang, stijl, dik en blond. Op de foto hieronder is het trouwens zomer, daar was het heel blond. Nu is het weer wat bruiner.
Ik ben trouwens rechts, voor de mensen die het niet opgevallen was!
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 3927_n.jpg

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 15:11

Ik ben, nu nog wel, tevreden met mijn haar. Ik begon als kind met witblond haar en uiteindelijk zal het waarschijnlijk bruin worden zoals bij allebei m'n ouders := Heb nu donkerblond haar met natuurlijke highlights :)) En veel slag. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:24

Ik ben absoluut tevreden met mijn haar, of het nu lang of kort is. :)
Alleen mijn haarkleur had van mij wel iets anders gemogen. Net als Smee_ was ik vroeger echt witblond maar wordt steeds donkerder. Dat vind ik opzich niet erg, maar het is gewoon een raar kleurtje vanzichzelf. Voordeel is wel dat het heel snel verkleurd in de zon, heb er bij het eerste beetje zon al higtligths in zitten en in de zomer lekker veel subtielkleur verschil.

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:27

joaaa ik ben ook wel tevreden. Lang haar met slag. Nu ben ik donkerblond. Op mijn profiel heb ik nog wel foto's staan van donkerbruin, en blond, nu zit ik er dus tussenin! ;p

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:31

Ja ik ben wel tevreden met mijn haar, het is vrij makkelijk en ik kan er veel dingen mee doen. Al ik het nat maak voor ik ga slapen wordt krijg ik wat meer slag, als ik het 's ochtends nat maak en borstel wordt het vrijwel helemaal stijl. Verder borstel ik het 1x per dag maximaal en dat ziet niemand. Enige minpuntje is dat het nogal dun is, maar omdat ik wel veel haar heb valt dat niet heel erg op. Mijn haar pluist vooral met vorst en als ik synthetische kleding draag, als het vriest doe ik dat dus nooit.

Saarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:35

Ik ben best tevreden met mijn haar. (: Heb er 2,5 jaar over gedaan om mijn mislukte poging tot blondine uit te laten groeien, maar na heel veel geduld en afschuwelijk haar ben ik nu weer een blije brunette. (: Heb halflang haar, ben heel hard aan het kweken, met een flinke slag, soms grote krullen.