Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malkesta schreef:Nee want goed is goed zeggen wij altijd..Je weet wel dat je ijzer goed was maar je ferritine hoeveel was dat weet je dat zo? Slik zelf geen ijzer meer want tja goed is goedwel vitamine D dat moest ook van de huisarts D schijnt altijd goed te zijn.
Ellie_F schreef:Is dat dan niet duur? Sommige huisartsen zijn zo moeilijk dat het lijkt alsof er een goudstaafje per injectie doorheen gaat.
Injecteren jullie dan zelf?
Ellie_F schreef:Is dat dan niet duur? Sommige huisartsen zijn zo moeilijk dat het lijkt alsof er een goudstaafje per injectie doorheen gaat.
Ellie_F schreef:xxxjanna, je had dan wel een recept?
Ik hoefde niets bij te betalen. Maar het zal vast alsnog van de eigen bijdrage af gehaald worden.
Shadow0 schreef:Die 4 euro zijn het probleem inderdaad niet. Maar als de apotheken of de verzekeringen rotzooien met de prijs vind ik dat wel zorgwekkend.
_Jen schreef:die methyl werkte gewoon veel beter bij mij dus dan maar wat meer kwijt helaas..
Ellie_F schreef:Shadow0 schreef:Die 4 euro zijn het probleem inderdaad niet. Maar als de apotheken of de verzekeringen rotzooien met de prijs vind ik dat wel zorgwekkend.
Helemaal mee eens._Jen schreef:die methyl werkte gewoon veel beter bij mij dus dan maar wat meer kwijt helaas..
Als het helpt dan is dat het dubbel en dwars waard. We zullen steeds meer zelf moeten betalen en steeds minder vergoed krijgen. Ik kreeg vandaag de maagbeschermers voor de Diclofenac niet eens meer vergoed. De zorg zal in rap tempo duurder gaan worden.
xxxjanna schreef:Ben zelf ook pas 15 dus ik heb geen flauw idee hoe onze verzekering werkt enzo haha
Shadow0 schreef:xxxjanna schreef:Ben zelf ook pas 15 dus ik heb geen flauw idee hoe onze verzekering werkt enzo hahaLekker uitbesteden aan je ouders dan
Je hebt nog lang genoeg om te 'genieten' van dat soort zaken.
(Maar troost je, volgens mij is er NIEMAND in Nederland die echt weet hoe dat werkt met verzekeringen en medicijnprijzen, inclusief de verzekeraars en apothekers zelf, want ook die zeggen steeds wat anders.)
Jargeau schreef:Ik heb hier ook weer een briefje liggen om bloed te prikken. Moet alleen nog even goed kijken of er niet nog wat bij moet. Dan kruis ik dat zelf wel even aan.