Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ze hadden mij per ongeluk de dubbele dosis morfine gegeven en mijn bloeddruk had daardoor een enorme dip genomen, die was op moment van meten 70/40. Ik schijn eruit gezien te hebben als een vaatdoek, maar ik kan me er niets van herinneren. Helemaal niet van die dag, trouwens. Ben 's morgens om 10.30 de OK ingegaan en werd de nacht daaropvolgend om 3.00 weer voor het eerst bewust wakker. 

, pff bagger blue-eyes , ze spoten wat in en toen een kapje e en paar keer diep in ademen en ik was weg. Ik dacht het vertillen... 
Shirley schreef:Ik doelde eigenlijk op je "toenTertijd"
Maar wat een naar verhaal
Gelukkig heb je het meeste slapend doorgebracht ...

, hij kaant alles terwijl ik met mijn prins sterren al misselijk wordt , lig lager nu maar dan trekt het , navelwond is 2x een nieuw gaasje opgekomen. Al met al doe ik het prima lol de buurvrouw praat in der slaap een oudete dame , en het ergste is dat ik nog niet uit bed mag dus moet ik plassen op de po omg zo niet cool
. Nog geen oog dicht wel naar de wc geweest
heerlijk
?
Ze is naar een 1 persoons kamer gebracht 
Maar heb wel pijn , moeders is stront irri wil gewoon rust man
. Als ik inadem diep doet het zeer in mijn ribben en rug , mag tot 8 paracetamol bij slikken
Ja was wel even blij was door die geweldige morfine ook flink ver weg , en zo moe en moest zo nodig. Zagen ze niet compleet zitten
, ja omdraaien gadver ik moest en zou op mij zij liggen
. Draaien morfine knop drukken en slapen
, arm buiten bed ivm infuus dat me ook dwars zat
Nee eten doe ik ook amper , ben stront misselijk na een paar happen
. De kaas was wel lekker daar
, en eigen mandje nou nee bij pa en ma met een matras ergens vandaan geritseld hopelijk slaap ik...
I hate steristrips!
, ben er zat van 
. Zit al sinds gister te bedenken hoe ik van de recovery naar de kamer ging.... , kan het niet voor de geest krijgen..