Goedemorgen. Hoe gaat het nu met je? Ligt ze nog zoals het hoort??? En kun jij het nog een beetje volhouden?
NeverGiveUp
Geplaatst: 25-02-13 13:58
Even vier paginas gelezen. Ben benieuwd, vind het altijd leuk als mensen gaan bevallen. Mijn buurvrouw moet ook over een week dus ga het waarschijnlijk weer horen! (slaap ernaast)
Mijn vriend is gelukkig weer beter.. Zaterdag ben ik 40 weken zwanger en kan zeggen dat ik het behoorlijk zat ben.. Ben een waggelende kip haha sochtends kan ik nog lopen maar savonds kan ik net mijn ene been voor het andere zetten..
De baby ligt overal en nergens.. jammer genoeg.. Ze ligt dus in een onstabile ligging dit betekend dat ze gewoon overal ligt en veelste makkelijk kunnen draaien. Ze hopen dat de bevalling vanzelf op gang komt want vaak draaien deze kindjes dan met hun hoofd naar beneden.
Heb afgelopen zaterdag en afgelopen maandag in het ziekenhuis gelegen.. Zaterdag omdat ik licht in mijn hoofd bleef ook na behoorlijk wat eten etc.. Dus baby en ik gecontroleerd aan CTG etc. niks kunnen vinden dus waarschijnlijk bloeddruk geweest.. Ze lag nu in een stuit
Maandag weer terug komen hoe verder !! Weer aan CTG beebs deed het goed.. en lag nu ook weer goed met hoofdje naar beneden.. Dus gingen ze weer niks doen..
Met andere woorden.. ben het zat.. wil duidelijkheid haha.. Wil mijn kleine meid zien en mijn lichaam is op. Slaap snacht amper omdat de voorweeen dan komen maar niet doorzetten..
Jeetje je hebt het er maar zwaar mee zeg! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt en je snel je kindje kan bewonderen! Sterkte met de laatste loodjes!
Sirus
Geplaatst: 07-03-13 15:50
Het duurt lang (believe me; I know. Noor werd met 42 weken geboren....), maar.... je schuifelt steeds dichterbij naar het moment dat de kleine dwarsligger (alhoewel?) op je buik ligt en jullie een gezinnetje van 4 zijn! Nog even volhouden dus en zet hem op! En nee; ik ga niet dat zeggen wat je waarschijnlijk maar al te vaak gehoord hebt. (Grrrr, ik kon die mensen echt wel wat aandoen op zo'n moment. Krijg er nog de kriebels van)
mijn moeder ziet te pushen dat ik het ziekenhuis moest bellen.. Zag sterretjes.. ben duf en net of ik in een tunnel leef.. Pfff zo geen zin om te bellen.. Ben gewoon moe en af