.Op dagen dat ik vrij ben ga ik vaak in de ochtend douche en savonds in bad
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Espoir_ schreef:verootjoo schreef:
Omdat iedereen zelf moet weten wat ie met zijn tijd en geld doet?
Als je nog thuis woont maakt dat geld niet uit hè, dat heb je toch niet in de gaten. Daarnaast moet iedereen het inderdaad zelf weten, maar ik vind het zwaar belachelijk.
MightyJoe schreef:Ik douche sowieso elke dag. Soms 2 keer per dag.
Op je profiel staat dat je een pony hebt. Douche je niet nadat je bij je paard bent geweest?Mijn moeder schopt me altijd onder de douche als ik terug kom van stal
Geryon schreef:Lauw?
Zelfs in de zomer doe ik hem zo heet mogelijkMijn huis is wel echt te droog nu.. Maar heb dat liever dan dat ik mezelf vies voel.

JorisDy schreef:Ik douche 5 dagen per week ongeveer en ga 2 dagen uitgebreid in bad. Douche ongeveer een kwartiert a halfuur, maar soms ook wel langer.Heerlijk.
Op dagen dat ik vrij ben ga ik vaak in de ochtend douche en savonds in bad.
bigone schreef:JorisDy schreef:Ik douche 5 dagen per week ongeveer en ga 2 dagen uitgebreid in bad. Douche ongeveer een kwartiert a halfuur, maar soms ook wel langer.Heerlijk.
Dan zullen je ouders vast niet op een paar centen hoeven te kijken want alleen dit kost al een paar honderd euro meer per jaar dan even 10 min. douchen.
bigone schreef:JorisDy schreef:Ik douche 5 dagen per week ongeveer en ga 2 dagen uitgebreid in bad. Douche ongeveer een kwartiert a halfuur, maar soms ook wel langer.Heerlijk.
Dan zullen je ouders vast niet op een paar centen hoeven te kijken want alleen dit kost al een paar honderd euro meer per jaar dan even 10 min. douchen.
Lara_Silver schreef:Lui zweet? Dus in de zin van, letterlijk zweten van niets doen? Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik zweet enkel als ik het heel warm heb of gewoon hard heb gewerkt. Mijn zusje heeft het overigens wel. Verschilt denk ik van persoon tot persoon.
Vind ik heerlijk. 
verootjoo schreef:Maar al woonde ik thuis... Ik douchte altijd nog korter dan mijn ouders. Sinds die rituals ontdekt hebben wonen ze half onder de douche![]()
Ik heb thuis ook nooit geëmmer gehad over douchetijden
Ik mocht ook maar 3x per week onder de douche

.