Mascara

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Re: Mascara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 09:47

Inderdaad, ik kan het me niet voorstellen. Loop je dan niet met mega spinnenpoten? Toch niet mooi meer..
Ik haal elke dag af, altijd. Het is zo slecht om je mascara te laten zitten. Halen jullie dan wel de rest van je make up eraf of laat je dat ook zitten?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 09:56

Mijn ervaring is dat als je wimpers goed schoon zijn je minder mascara nodig hebt om lengte te geven aan je wimpers. Je mascara 3 weken laten zitten is echt niet mooi. Dat het prikt onder de douche is ook niet raar. Dat ligt o.a. aan het soort mascara en al die lagen die er opzitten. Gewoon je gezicht wassen met reiniger en goed naspoelen. Of een daarvoor geschikte oogreiniger gebruiken.

In principe ga ik altijd met een schoon gezicht naar bed. Zelden dat ik het reinigen een keer laat zitten.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 10:12

Ik haal het er elke avond af. Onder de douche met water en daarna was ik mijn gezicht met wasgel van de Etos en is mijn mascara er af. Ik gebruik geen waterproef mascara.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 10:27

Ik gebruik geen waterproof mascara meer, vind dat er zo irritant af te halen. Alleen zomers als ik naar het zwembad ga ofzo.

Maar ik douche nu 's avonds omdat ik al om 6 uur op moet iedere dag, heb in de douche een face-wash staan waar ik dan alle make up mee af boen, zo ook m'n mascara :j Werkt prima.
Als ik 's ochtends douche haal ik het er 's avonds niet af, veel te lui voor :=

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 11:44

Als ik facewash en een watje met reinigingsspul en een tonic en weet ik het gebruik dan krijg ik een droge, rode geirriteerde huid.. Echt niet best! :n
Nu gewoon savonds laten zitten, sochtends de uitgesmeerde randjes (als die er al zijn) wegwerken met een wattenstaafje en een nieuw laagje erop. Good to go!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 11:56

Maar... ik vraag me dan toch af, wassen jullie je gezicht dan niet?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 13:17

Marit schreef:
Inderdaad, ik kan het me niet voorstellen. Loop je dan niet met mega spinnenpoten? Toch niet mooi meer..
Ik haal elke dag af, altijd. Het is zo slecht om je mascara te laten zitten. Halen jullie dan wel de rest van je make up eraf of laat je dat ook zitten?

Mijn mascara is na drie weken hetzelfde hoor, iets aan de dikke kant maar gewoon nog mooi. Je werkt het enkel bij hé. Niet elke ochtend hetzelfde als de eerste ochtend.

Het prikken heb ik trouwens met alle soorten mascara's en ook als er amper wat op zit ;) En ja ik maak mijn gezicht elke avond schoon met reiniger en daarna tonic :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:57

__Esther__ schreef:
Mijn ervaring is dat als je wimpers goed schoon zijn je minder mascara nodig hebt om lengte te geven aan je wimpers.

Mijn wimpers zijn juist te lang -O- . Zonder mascara zitten ze al tegen mijn wenkbrauwen aan.
Ik douche over het algemeen iedere avond, en dan gaat het er dus ook af. Maar als het een dagje blijft zitten zit het soms net wat mooier :=

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:45

Ik smeer op vrijdag en zaterdag voor het stappen flink wat op, haal er dan zaterdagavond (of overdag, ligt eraan of ik van huis ga) eraf en smeer een nieuwe bedoeling op. Op zondagavond gaat het er met douchen/badderen allemaal vanaf, en ga ik lekker de hele week koos make-uploos naar school :D Alleen als ik moet werken of ik ga ergens speciaals heen gaat er een klein laagje op..