Onverklaarbare klachten, ik word er gek van!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:00

GroteVogel schreef:
Iets met je gewicht? Te laag?

Is altijd te laag geweest en ben zelfs de laatste weken nog wat afgevallen. Ben 1.75 mtr en weg 58 kilo.

Kentaro nee ;)

Princesj zo raar vind ik het niet hoor! Maar ik zit momenteel in een zware therapie en het gaat eigenlijk best goed dus ik ga er niet vanuit... Heb ook niet veel stress gehad ofzo.

Renske ik zou idd graag een keer goed ziek worden, maar dat lijkt niet te gebeuren.

Fransje, aangezien ik al jaren klachten heb is het misschien eens raadzaam om verder te gaan kijken idd... Maar goed, eerst maandag nog maar eens naar de ha.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:03

Als ik dit zo lees zeg ik probeer eens een aantal weekjes strikt gluten en melkvrij.
Ben ook altijd licht geweest maar dat ging er vlot aan toen ik op dieet ging.
Ik heb het trouwens pas gekregen nadat ik ziek ben geweest. (burn out)

Vind het allemaal verdacht veel lijken.

Anoniem

Re: Onverklaarbare klachten, ik word er gek van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:10

Ik heb wel een zware depressie achter de rug die pas na de zomer af nam. Voor die tijd ook heel veel uiteenlopende klachten gehad maar ik verweet dit achteraf allemaal aan het niet goed in mijn vel zitten. Mar nu na de depressie heb ik het idee dat het al stukken beter ging. Maar nu komen er dus weer allerlei klachten omhoog zonder reden. Ik wordt er zo moedeloos van.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:26

Is gewoon een gevolg van, je krijgt er allerlei rare dingen bij kado. :+

En ik kan je zeggen, als je het goed doet gaat het over.
Ik kreeg er fybromyalgie bij kado en een gluten/melkallergie, algeheel k*t. :+
Ben nu ruim een jaar op dieet en ik reageer nu al veeeel minder heftig moet ik zeggen.
Goed teken.