Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lous schreef:Bovenstaande is de stofnaam. Het werkende bestanddeel is dus hetzelfde bij de Diane -35 alleen de hulpstoffen zijn anders, daar krijg ik juist acne van terwijl ik van de Microginon op de Diane was overgestapt omdat ik erg last kreeg van acne. Gisteren weer een nieuwe voorraad Diane -35 besteld.
F_Orumster schreef:Ik sterf liever op mijn , pak m beet 60e aan de gevolgen van trombose dan dat ik jaren met maar een paar haren op mijn hoofd loop. Kwaliteit gaat bij mij voor quantiteit.

F_Orumster schreef:Lous schreef:Bovenstaande is de stofnaam. Het werkende bestanddeel is dus hetzelfde bij de Diane -35 alleen de hulpstoffen zijn anders, daar krijg ik juist acne van terwijl ik van de Microginon op de Diane was overgestapt omdat ik erg last kreeg van acne. Gisteren weer een nieuwe voorraad Diane -35 besteld.
Mogen jullie voorraden bestellen? Ik mag steeds maar 1 doosje met 3 strips meenemen en dat is irritant.

Jans schreef:Diane is inderdaad officieel een medicijn. In de bijsluiter staat ook dat het, zodra de acne bijvoorbeeld, ver is afgenomen, nog maximaal 3 maanden geslikt mag worden.
Jammer alleen dat artsen het dan toch voorschrijven als anticonceptie terwijl de bijsluiter ook spreekt over dat veiligheid dus juist een "bijwerking" is.