4 weken geen slok(je) alcohol

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: 4 weken geen slok(je) alcohol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:44

Ik ben 19 en drink zelden. Ik ben eigenlijk altijd de Bob tijdens het stappen. Ik heb mijn portie de afgelopen jaren wel gehad :+

Ik drink soms een wijntje omdat het gewoon lekker is, bij het uit eten oid. Maar ik drink niet om het dronken worden. Daarbij leef ik sowieso vrij gezond en alcohol past daar imo niet zo goed bij.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:46

Mijn vrienden vinden het ideaal. Ik ben altijd de Bob en ik ben ook altijd bereid vrienden ergens dronken op te halen en veilig thuis te brengen tegen kleine vergoeding. Mijn vrienden stellen wel eens voor dat ze ook wel een keer willen rijden zodat ik kan drinken maar zo lang ik die behoefte niet heb rij ik net zo lief zelf. En heb ik zin in alcohol dan drink ik wel. Ik zal in 2012 in totaal 5 glazen alcohol op hebben.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:51

Bah daar heb ik zo'n hekel aan. Mensen die er vanuit gaan dat jij bobt omdat jij niet drinkt. En als je dan een keer wilt drinken boos worden omdat jij niet wilt rijden. :o

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:27

Somebitch schreef:
Bah daar heb ik zo'n hekel aan. Mensen die er vanuit gaan dat jij bobt omdat jij niet drinkt. En als je dan een keer wilt drinken boos worden omdat jij niet wilt rijden. :o

Nou dan vind ik het eerlijk gezegd ook niet echt vrienden.. Ik ben dus over het algemeen bob.. maar als ik iets wil drinken word daar niet moeilijk over gedaan.. Of we gaan ind e buurt uit bij iemand dat ik daar kan blijven slapen of iemand anders rijd.. Ben geen taxi ofzo.. zo dom als mensen dan zeggen: Ja maar dan kunnen we niet weg want dan is een geen Bob.. Ja jij kan toch ook een keer niet drinken.

Gelukkig heb ik niet zulke vrienden haha

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:41

Ik volg een dieet en drink dus enkel water, ook tijdens het uitgaan :) Voel me er heerlijk bij, ik doe alsnog het gekste van allemaal :+ De volgende dag weer fris en fruitig en het is mooi makkelijk, want we hoeven niet meer te fietsen! Ik ben altijd de bob, haha!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:33

Somebitch schreef:

Heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, spreken van te voren af wie bobt :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:34

Ik ben 25 en drink niet, nooit gedaan ook. En ik denk maar zo: mensen die niet accepteren dat ik niet drink zijn geen mensen met wie ik om wil gaan :). Gelukkig doet mijn vriendenkring er totaal niet moeilijk over. Af en toe wel eens iemand die het raar vindt, maar ja, dat is niet mijn probleem. Alcohol drinken is een ongezonde hobby, wie is er hier nou raar?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:37

Ik leef al bijna 35 jaar alcoholvrij, vind het namelijk absoluut niet te zuipen. Het enige wat ik met kerst en oud en nieuw drink, is Shandy, maar of je dat nu nog alcohol kunt noemen...?

Heel handig hoor, ik ben altijd de bob, waar ik totaal geen moeite mee heb. Heb ook gewoon net zo veel lol als mensen die wel een slok op hebben, met als groot verschil dat ik dan nog wel recht kan lopen en helder kan nadenken.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:40

Ik begon pas op m'n 21ste met drinken had er ook een goede reden voor m'n bio moeder was er zwaar verslaaft aan en heeft mij daardoor verwaarloosd vroeger, maar goed toen ik begon met drinken ging dat redelijk tot na een paar keer zo stomdronken geweest te zijn geloofde ik het wel en was ik er wel klaar mee. Nu kan ik er eigenlijk niet eens meer tegen het laatste jaar drink ik bijna niet meer en met uit gaan kan ik net zo gek doen als met drank op.. (ik heb nu sowieso meer schijt aan wat andere van me denken) dus los gaan doe ik wel! *\%/*

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 00:42

Ik kon me ''vroeger'' behoorlijk klem zuipen haha. :Y)
Alleen sinds ik een paar jaar geleden ziek ben geworden en medicijnen moest slikken waarbij je geen alcohol mocht, ben ik gestopt. Nu ik al een hele tijd van die medicatie af ben, drink ik eigenlijk nog steeds niet!
Heel af en toe een glaasje, maar alleen met feestjes of een gezellig avondje. :) Meestal als we gaan stappen ben ik ook de bob, lekker makkelijk. ;)

AFCAAFCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 00:47

Ik ben 23 heb en ben nog nooit dronken geweest. Vind alcohol echt niet lekker, maar dan ook niet in gerechten ( stoofperen die in port ofzo zijn gemaakt bah).
Om een gezellige avond te hebben heb ik geen alcohol nodig, ben toch wel prettig gestoord :D

en de BOB zijn doe ik met plezier. Vind het sowieso fijner om zelf te rijden.